ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Dat duikapparaat is niet raar, want dat zijn gewoon de verzorgers die de bassins moeten schoonmaken. Dat rooie hoofd heb ik nog nooit gezien! [b]World Zoo Showroom
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
weet je wat ik vandaag meemaakte! Ik opende mijn ZTAO Zoo, en alle dieren, zookeepers en bezoekers liepen op hun hoofd, en alle bomen en planten zweefden wel een meter in de lucht! Net toen ik een foto wou maken, viel zt2 uit. Toen ik hem opnieuw opstartte, werkte alles weer normaal. Dit was echt het raarste dat ik ooit heb megemaakt! Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 6 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Het enoge grappige wat ik meegemaakt heb, is dat toen ik de entities map aanpaste, alles roze werd, en met een gele A erop. verder heb ik een vrouw die altijd haar gezicht op haar haar heeft.
Vandaag had ik iets raars. Ik zat uitdaging te doen en had een hok voor Zwarte ooievaars(AN). Toen opeens zag ik dat een van de ooievaars op water stond en niet erin. Dat is best wel raar. Kijk eens in mijn design topic.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
een keer hadden bezoekers petjes in hun buik! ik weet niet waarom maar toen ik er een foto van probeerde te maken crashde mijn spel. er kwamen opeens alemaal gekleurde lijnen op het scherm en toen werd het zwart. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt