ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 9 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik heb niet vaak zulke dingen maar ik had wel pas dat twee mustangs gingen paren en ze lagen echt heel ver van elkaar. normaal ook wel maar nu echt best wel erg ver!
Bericht veranderd door: bchubie - Zondag, 09 Mei 2010, 19:03
Datum: Dinsdag, 18 Mei 2010, 19:02 | Bericht # 105
Marjolein26
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 4 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik heb een keer gehad toen had ik een zebra(man) en een giraf(vrouw) in één hok gezet en toen kreeg ik een zibraf of zoiets. Echt een heel freaky beest. Heb wel foto's maar weet niet hoe je dat op deze site zet
Added (18 Mei 2010, 19:02) --------------------------------------------- Dit is mischien de domste vraag ooit maar wat zijn bugs???
Datum: Dinsdag, 18 Mei 2010, 19:06 | Bericht # 106
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 24 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Bugs zijn foutjes in je spel. En je zet foto's op de site door tijdens je zootycoon op De knop Print Screen te drukken dan te plaatsen in Paint dan sla je het op en ga je naar bijv. www.imageshack.us en klik je op bladeren. Dan zoek je de foto op en klik je op host. Dan klik je het plaatje dat dan verschijnt nog een keer aan. Je foto dus. Dan klik je met je rechter muisknop op de foto pak je de url. Zet die tussen [img] en [/img] en klaar.
Datum: Dinsdag, 22 Jun 2010, 15:10 | Bericht # 109
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 77 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik had laatst één klein pleintje geplaatst met wat dierenverblijven er omheen en drink/eet/toetje-kraampjes. Gaan die mensen zeiken dat ze niks te eten kunnen vinden. :P
Datum: Dinsdag, 22 Jun 2010, 15:25 | Bericht # 110
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 41 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
hbe ik ook wel eens gehad, daarom verwijder ik altijd mijn ingang of sluit ik hem. Ik heb ook wel eens gehad dat een gast aan het klagen was dat die niks kon vinden terwijl hij vlak voor een eetkraampje stond