Datum: Dinsdag, 22 Jun 2010, 15:53 | Bericht # 112
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik heb eens gehad dat een dier honger en dorst had. hij stond in het water en het hele landgedeelte was bedekt met voedsel. X) Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Datum: Dinsdag, 22 Jun 2010, 16:10 | Bericht # 113
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 41 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
misschien een foute codering in een download? Sommige downlaods zijn verkeerd gecodeerd en daardoor eten en drinken de dieren niet meer. Dit is bijvoorbeel deen oorzaak van de evrywhere hack van environ
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 5 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Eenmaal in mijn spel, een giraf beëindigde omhoog krijgend gevangen onder een verhoogde pad en dus zijn kop lag boven de weg en de bezoekers waren net lopen er omheen!
Added (05 Jul 2010, 21:42) --------------------------------------------- Ook een keer zette ik een persoon in met een beer en sprong boven op hem, maar de man overleefde!
Added (06 Jul 2010, 11:10) --------------------------------------------- Another observation was that as two tigers were mating, they sat beside each other, but because they were on a hill they slid into each other and got kinda stuck!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 77 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Gister graafde mijn stokstaartje echt een enorm stuk onder de grond. Onder een omheining door en nog een heel stuk verder om nóg een omheining door. Hij kwam in een moerasverblijf terecht. :P
Datum: Dinsdag, 17 Aug 2010, 13:36 | Bericht # 118
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
ik heb ooit een witstaart gnoe gedownload en toen hij was overleden bleef hij gewoon leven maar dan als geest en mijn dromedaris kleintje werd eens helemaal blauw Always look on the bright side of life!