ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 18 Prijzenkast:
0
Stagiaire
bij mij gingen 2 zebra's paren bij een ravijn en toen ze gingen liggen lag er een boven en een beneden
Added (03 Sep 2010, 22:28) --------------------------------------------- had ik ook met witte ooievaars ik had 2 eilanden met diep water eromheen toen heb ik 3 keer dezelfde ooievaar over water zien lopen
wist je dat als je bij een van de dinosaurussen (ik denk Carnotosaurus..) een Schildersezel in het verblijf zet, de Dienosaurus een bril gaat dragen? XD (dat heb ik ergens gelezen, ik weet het niet zeker..)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Om terug te komen op de witte tijgers. Deel 2 van dit forum. dat heb ik 3 keer gehad. ook had ik een keer een zwarte sabeltandkat, gestorven aan een ziekte die in de hele dierentuin verspreid was een witte sabeltandkat, net toen ik wou testen welk uitgestorven dier het langste leefde in een verblijf met alle uitgestorven dieren, niet deze, hij was zo weg een andere kleur dimetrodon, weet niet meer welke, maar was in een wildpark tussen wilde dino's.
Is het toeval, dat dit mij net op deze momenten voorkomt?
Added (08 Okt 2010, 20:00) --------------------------------------------- Ik heb wel eens een aardbeving gehad, trouwens mag ik dit bericht wel achter mijn vorige bericht plaatsen, toen was ik het vergeten te doen. Sorry daarvoor
Added (08 Okt 2010, 20:03) --------------------------------------------- Weer iets vergeten, een mammoet heeft bij mij op een schildersezel een PINDA getekend.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Een aardbeving krijg je als je een niet een scenario doet maar dat andere. Dan krijg je van alles wat je moet doen, zoals een staking van de werknemers, dieren binnenhalen, een rog die springt in het water, enzovoorts en daar krijg je dus ook de aardbeving bij. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Een bizon die halfdoorzichtig was. Dat was echt grappig! En zijn hele familie werd doorzichtig, kleintjes, achterkleinkinderen, achter-achter-achter- (....) - kinderen.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 1 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik wel eens gehad dat ik een verzorger neerzette en hij had alleen maar een hoofd en het is wel grappig bij zo een gletsjer (is bij uitgestorven diersoorten volgensmij) dat er soms een mannetje inzit die smelt dan uit en dan is het gewoon een bezoeker hoi