Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Microsoft kondigt nieuwe Zoo Tycoon aan!!
Kit_Fisto
Datum: Donderdag, 27 Jun 2013, 10:49 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

ik denk dat ik dan ook gewoon zoo tycoon 2 hou omdat het nu zo realistisch is wegens de downloads. ik vindt het nooit zo leuk als er dan een dierentuin spel uitkomt en dan super on-realistisch is. ik denk dat dat ook gebeurt bij deze nieuwe zoo tycoon  ;)

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Berichtik denk dat ik dan ook gewoon zoo tycoon 2 hou omdat het nu zo realistisch is wegens de downloads. ik vindt het nooit zo leuk als er dan een dierentuin spel uitkomt en dan super on-realistisch is. ik denk dat dat ook gebeurt bij deze nieuwe zoo tycoon  ;)

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 27 Jun 2013 om 10:49
ruben
Datum: Donderdag, 27 Jun 2013, 11:03 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

Quote (timo13)
Tja volgens mij wordt het best een kinderlijk spel en het zal niet zo mega-realistisch worden zoals wij nu hebben gedaan met al die downloads...Maarja het is dan ook een KINDER spel eigenlijk XD
Ik denk ook wel Frontier kenende (Rollercoaster Tycoon 3) dat hier op PC ook wel downloads zoals we ze nu kennen gemaakt zullen kunnen worden
Bericht
Quote (timo13)
Tja volgens mij wordt het best een kinderlijk spel en het zal niet zo mega-realistisch worden zoals wij nu hebben gedaan met al die downloads...Maarja het is dan ook een KINDER spel eigenlijk XD
Ik denk ook wel Frontier kenende (Rollercoaster Tycoon 3) dat hier op PC ook wel downloads zoals we ze nu kennen gemaakt zullen kunnen worden

Bericht getypt door - ruben
Toegevoegd op 27 Jun 2013 om 11:03
krieke668
Datum: Donderdag, 27 Jun 2013, 12:07 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

@ ruben, maar RCT3 heeft nooit bestaan op xBox. En niemand weet of ZT3 (als het zo noemt) er komt voor PC.

Maar Frontier heeft RCT2 ook wel enorm verbeterd (RCT2 is zeg maar ZT1 en RCT3 is dan te vergelijken met ZT2) maar of ze dat met ZT2 kunnen doen?

Ik denk wel dat ze het spel in bepaalde opzichten gaan verbeteren; maar dat er ook dingen enorm gaan tegenvallen. Ik denk zeker niet dat het zo onrealistisch gaat zijn (anders verkoopt je spel gewoon niet tegenwoordig)...
Bericht@ ruben, maar RCT3 heeft nooit bestaan op xBox. En niemand weet of ZT3 (als het zo noemt) er komt voor PC.

Maar Frontier heeft RCT2 ook wel enorm verbeterd (RCT2 is zeg maar ZT1 en RCT3 is dan te vergelijken met ZT2) maar of ze dat met ZT2 kunnen doen?

Ik denk wel dat ze het spel in bepaalde opzichten gaan verbeteren; maar dat er ook dingen enorm gaan tegenvallen. Ik denk zeker niet dat het zo onrealistisch gaat zijn (anders verkoopt je spel gewoon niet tegenwoordig)...

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 27 Jun 2013 om 12:07
boerroel545
Datum: Donderdag, 27 Jun 2013, 12:27 | Bericht # 14   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

Ik denk zeker niet dat het zo onrealistisch gaat zijn (anders verkoopt je spel gewoon niet tegenwoordig)...

hier ben ik het helemaal mee eens. dat is voort de tijd dat alle game makers het zo realistisch mogelijk proberen
te maken. denk maar bijv. aan gta 5 en fifa 14 die in het najaar uitkomen die worden ook per versie beter en
realistischer dus ik denk het ook met deze zoo tycoon het zelfde zal gebeuren

Bericht veranderd door: boerroel545 - Donderdag, 27 Jun 2013, 12:27
Bericht
Ik denk zeker niet dat het zo onrealistisch gaat zijn (anders verkoopt je spel gewoon niet tegenwoordig)...

hier ben ik het helemaal mee eens. dat is voort de tijd dat alle game makers het zo realistisch mogelijk proberen
te maken. denk maar bijv. aan gta 5 en fifa 14 die in het najaar uitkomen die worden ook per versie beter en
realistischer dus ik denk het ook met deze zoo tycoon het zelfde zal gebeuren

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 27 Jun 2013 om 12:27
ruben
Datum: Donderdag, 27 Jun 2013, 14:02 | Bericht # 15   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

@ krieke668, De eventuele pc versie bedoelde ik dan ook
Bericht@ krieke668, De eventuele pc versie bedoelde ik dan ook

Bericht getypt door - ruben
Toegevoegd op 27 Jun 2013 om 14:02
krieke668
Datum: Zaterdag, 24 Aug 2013, 21:04 | Bericht # 16   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Heb via zt.nl een eerste gamaplay gevonden:

Die golfkar, pad en dat je echt iemand bent is super, maar wat er op 4.00 minuten gebeurd, maakt me nogal misselijk...

En ik zie nu dat ie er gisteren al bij de forum games stond :p

Bericht veranderd door: krieke668 - Zaterdag, 24 Aug 2013, 21:13
BerichtHeb via zt.nl een eerste gamaplay gevonden:

Die golfkar, pad en dat je echt iemand bent is super, maar wat er op 4.00 minuten gebeurd, maakt me nogal misselijk...

En ik zie nu dat ie er gisteren al bij de forum games stond :p

Toegevoegd op 24 Aug 2013 om 21:04
legoman12324
Datum: Zondag, 25 Aug 2013, 00:36 | Bericht # 17   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

ja dat van het plaatsen van verblijven is niet leuk en je kan niet bepalen hoeveel dieren je per verblijf plaatst

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Berichtja dat van het plaatsen van verblijven is niet leuk en je kan niet bepalen hoeveel dieren je per verblijf plaatst

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 25 Aug 2013 om 00:36
ZooZa
Datum: Zondag, 25 Aug 2013, 08:16 | Bericht # 18   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

Hier staan trouwens wel een aantal dingen die je kan bouwen:

Zoals mini exhibit en je hebt concession (restaurants denk ik) en facillity (misschien wel een soort Burgers' Bush of Ocean, want die had je ook bij Zoo Tycoon
en misschien maken ze hem wel zoals die wii spellen die ook op de ds komen, zoals pokemon, maar sommige mensen spelen pokemon ook op de pc
en zoals zoo tycoon 2 was al op de pc toen hij ook op de ds kwam, dus alles is nog mogelijk lijkt mij.....
en Frontier (maker van rct3) maakt ook pc spellen, dus misschien maken ze hem later ook op de oc.....

Added (25 Aug 2013, 08:16)
---------------------------------------------
En kan je eigenlijk verschillende dieren in een verblijf, zoals zebra's en giraffe's bij elkaar, of niet
en kan je ook bijvoorbeeld stokstaartjes op grasland doen, zoals je dat op zoo tycoon kan doen....

BerichtHier staan trouwens wel een aantal dingen die je kan bouwen:

Zoals mini exhibit en je hebt concession (restaurants denk ik) en facillity (misschien wel een soort Burgers' Bush of Ocean, want die had je ook bij Zoo Tycoon
en misschien maken ze hem wel zoals die wii spellen die ook op de ds komen, zoals pokemon, maar sommige mensen spelen pokemon ook op de pc
en zoals zoo tycoon 2 was al op de pc toen hij ook op de ds kwam, dus alles is nog mogelijk lijkt mij.....
en Frontier (maker van rct3) maakt ook pc spellen, dus misschien maken ze hem later ook op de oc.....

Added (25 Aug 2013, 08:16)
---------------------------------------------
En kan je eigenlijk verschillende dieren in een verblijf, zoals zebra's en giraffe's bij elkaar, of niet
en kan je ook bijvoorbeeld stokstaartjes op grasland doen, zoals je dat op zoo tycoon kan doen....

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 25 Aug 2013 om 08:16
Kit_Fisto
Datum: Zondag, 25 Aug 2013, 09:47 | Bericht # 19   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

maar jongens vergeet niet dat dit een demo is. er kan nog van alles veranderen.. en je kan de verblijven zo aanpassen zoals jij het wilt he. je kan de bomen,hekken etc. allemaal veranderen. en dit is niet onbeperkt mode. mischien dat je in onbepert mode nog de verblijven zelf kan maken. en dat je zo veel dieren als je wilt kan plaatsen. wie weet.

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D

Bericht veranderd door: Kit_Fisto - Zondag, 25 Aug 2013, 09:48
Berichtmaar jongens vergeet niet dat dit een demo is. er kan nog van alles veranderen.. en je kan de verblijven zo aanpassen zoals jij het wilt he. je kan de bomen,hekken etc. allemaal veranderen. en dit is niet onbeperkt mode. mischien dat je in onbepert mode nog de verblijven zelf kan maken. en dat je zo veel dieren als je wilt kan plaatsen. wie weet.

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 25 Aug 2013 om 09:47
krieke668
Datum: Zondag, 25 Aug 2013, 11:08 | Bericht # 20   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ ZooZa, ik denk niet dat DS dat spel aankan :p, wiiU weet ik niet, maar heb ik ook niet...

Het is wel degelijk mogelijk om je verblijf aan te passen, maar in de uitdagingsmodus (als het dat is) gaat het in ieder geval niet...
Maar ik verwacht er ook geen grote dingen van aangezien precisie niet echt werkt op xbox. Dus ik denk meer aan het veranderen van het hekwerk ofzo, maar het zou natuurlijk ook leuk zijn als je dan je verblijf kan vervormen...

Bericht@ ZooZa, ik denk niet dat DS dat spel aankan :p, wiiU weet ik niet, maar heb ik ook niet...

Het is wel degelijk mogelijk om je verblijf aan te passen, maar in de uitdagingsmodus (als het dat is) gaat het in ieder geval niet...
Maar ik verwacht er ook geen grote dingen van aangezien precisie niet echt werkt op xbox. Dus ik denk meer aan het veranderen van het hekwerk ofzo, maar het zou natuurlijk ook leuk zijn als je dan je verblijf kan vervormen...

Toegevoegd op 25 Aug 2013 om 11:08
Search:

Hosted by uCoz