Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Microsoft kondigt nieuwe Zoo Tycoon aan!!
boerroel545
Datum: Zondag, 25 Aug 2013, 11:47 | Bericht # 21   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9

Curator

@ krieke668, heb jij ook een xbox? 

weetje wat ik hoop: dat er nog een gameplay komt en ons allemaal veel meer informatie geeft of de informatie die gegeven is laat zien
nu is het nog allemaal verwarrend maar ik weet wel dat ik hem ga kopen

Bericht@ krieke668, heb jij ook een xbox? 

weetje wat ik hoop: dat er nog een gameplay komt en ons allemaal veel meer informatie geeft of de informatie die gegeven is laat zien
nu is het nog allemaal verwarrend maar ik weet wel dat ik hem ga kopen

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 25 Aug 2013 om 11:47
krieke668
Datum: Dinsdag, 27 Aug 2013, 10:57 | Bericht # 22   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

Quote (boerroel545)

nope

Added (27 Aug 2013, 10:57)
---------------------------------------------

Bericht veranderd door: krieke668 - Dinsdag, 27 Aug 2013, 11:19
Bericht
Quote (boerroel545)

nope

Added (27 Aug 2013, 10:57)

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 27 Aug 2013 om 10:57
catfreako
Datum: Dinsdag, 27 Aug 2013, 14:35 | Bericht # 23   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

Het idee van verblijven plaatsen staat mij ook niet helemaal aan. Het neemt een deel vrijheid weg vindt ik. Jammer genoeg laten ze ook niets zien over bassins en waterverblijven, wat toch wel een van de leukste dingen van Zoo tycoon is. De online modus is echter wel fantastisch en ik hoop dat dat ook op de pc gaat gebeuren. Ik ben er namelijk vrij zeker van dat dit spel op de pc uit gaat komen, aangezien daar meer dan de helft van de verkoop van eerdere zootycoon-spellen vandaan kwam. Microsoft zou microsoft niet zijn als ze daar niet op zouden inspelen.

BerichtHet idee van verblijven plaatsen staat mij ook niet helemaal aan. Het neemt een deel vrijheid weg vindt ik. Jammer genoeg laten ze ook niets zien over bassins en waterverblijven, wat toch wel een van de leukste dingen van Zoo tycoon is. De online modus is echter wel fantastisch en ik hoop dat dat ook op de pc gaat gebeuren. Ik ben er namelijk vrij zeker van dat dit spel op de pc uit gaat komen, aangezien daar meer dan de helft van de verkoop van eerdere zootycoon-spellen vandaan kwam. Microsoft zou microsoft niet zijn als ze daar niet op zouden inspelen.

Bericht getypt door - catfreako
Toegevoegd op 27 Aug 2013 om 14:35
Real_thomas
Datum: Dinsdag, 27 Aug 2013, 15:32 | Bericht # 24   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

Ja, maar microsoft zou microsoft ook niet zijn zonder uitbreidingen. (aka downloads)
Die downloads moet je wss voor betalen, en ze maken het wss ook onmogelijkvoor designers om gratis downloads te maken.

~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
BerichtJa, maar microsoft zou microsoft ook niet zijn zonder uitbreidingen. (aka downloads)
Die downloads moet je wss voor betalen, en ze maken het wss ook onmogelijkvoor designers om gratis downloads te maken.

Bericht getypt door - Real_thomas
Toegevoegd op 27 Aug 2013 om 15:32
jeffrey
Datum: Dinsdag, 27 Aug 2013, 15:43 | Bericht # 25   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Curator

Ik vind de dieren en zo heel mooi en het verzorgen maar idd het bouwen en alles vind ik waardeloos, dit vind ik gewoon geen zootycoon meer...

Always look on the bright side of life!
BerichtIk vind de dieren en zo heel mooi en het verzorgen maar idd het bouwen en alles vind ik waardeloos, dit vind ik gewoon geen zootycoon meer...

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 27 Aug 2013 om 15:43
krieke668
Datum: Dinsdag, 27 Aug 2013, 16:11 | Bericht # 26   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

@ jeffrey, Ik denk niet dat het ooit hun bedoeling geweest om een opvolger voor ZT en ZT2 te maken, anders hadden ze het wel ZT3 genoemd.
Echter maken ze wel gebruik van de "fans" van ZT en ZT2 om aandacht te krijgen voor het nieuwe nieuwe spel, doordat het door verschillende websites het "de opvolger" noemen. En natuurlijk door die naam te kiezen is het wel verwarrend.
Het is niet de zootycoon die wij kennen, maar nog wel een zootycoon...

@ catfreako, ik denk dat dat een misschien een uitbreiding wordt ofzo, zoals MM...
Maar ik denk dat ze vooral zwijgen over de pc versie, voor commerciële redenen, omdat het spel samen met Xbox One uitkomt, hopen ze misschien dan dat meer mensen die gaan kopen, 'aangezien die er toch niet voor pc komt' , en daarna ben je gepest omdat het idd microsoft is en enkele maanden (of misschien zelfs weken) later je "plots" de game voor pc kunt kopen.
Bericht@ jeffrey, Ik denk niet dat het ooit hun bedoeling geweest om een opvolger voor ZT en ZT2 te maken, anders hadden ze het wel ZT3 genoemd.
Echter maken ze wel gebruik van de "fans" van ZT en ZT2 om aandacht te krijgen voor het nieuwe nieuwe spel, doordat het door verschillende websites het "de opvolger" noemen. En natuurlijk door die naam te kiezen is het wel verwarrend.
Het is niet de zootycoon die wij kennen, maar nog wel een zootycoon...

@ catfreako, ik denk dat dat een misschien een uitbreiding wordt ofzo, zoals MM...
Maar ik denk dat ze vooral zwijgen over de pc versie, voor commerciële redenen, omdat het spel samen met Xbox One uitkomt, hopen ze misschien dan dat meer mensen die gaan kopen, 'aangezien die er toch niet voor pc komt' , en daarna ben je gepest omdat het idd microsoft is en enkele maanden (of misschien zelfs weken) later je "plots" de game voor pc kunt kopen.

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 27 Aug 2013 om 16:11
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 27 Aug 2013, 21:51 | Bericht # 27   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Gezien mijn vakantie liep ik enigsinds achter en dit topic trok toch mijn aandacht.
Dus ik rustig zitten lezen. En het eerste filmpje zitten kijken.
Eerst lijkt het allemaal ERNSTIG EPIC.
Super mooi, Alls word echt gebruikt door de gasten, leuke GUI.
Maar dan...
Zie ik hoe je het echt bouwt.

:'(

Wat een gebrek aan creativiteit.
Je kiest uit een paar soorten verblijven, die dump je waar je wilt en dan kun je een selectief groepje diersoorten erin plaatsen.
Eeuwige zonde!!
Zoals eerder ook al te lezen, vestig ik ook mijn hoop op Frontier, die heeft duidelijk meer ervaring met First Player games.

Raymond ;)

BerichtGezien mijn vakantie liep ik enigsinds achter en dit topic trok toch mijn aandacht.
Dus ik rustig zitten lezen. En het eerste filmpje zitten kijken.
Eerst lijkt het allemaal ERNSTIG EPIC.
Super mooi, Alls word echt gebruikt door de gasten, leuke GUI.
Maar dan...

:'(

Je kiest uit een paar soorten verblijven, die dump je waar je wilt en dan kun je een selectief groepje diersoorten erin plaatsen.
Eeuwige zonde!!
Zoals eerder ook al te lezen, vestig ik ook mijn hoop op Frontier, die heeft duidelijk meer ervaring met First Player games.

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 27 Aug 2013 om 21:51
IK
Datum: Donderdag, 29 Aug 2013, 17:17 | Bericht # 28   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

Quote (raymondhoek)
Zie ik hoe je het echt bouwt. :'(

Eeuwige zonde!!
Het is nog een demo, volgensmij was het eerst ook zo in ZT2 (vroeg in de ontwikkeling)
Bericht
Quote (raymondhoek)
Zie ik hoe je het echt bouwt. :'(

Eeuwige zonde!!
Het is nog een demo, volgensmij was het eerst ook zo in ZT2 (vroeg in de ontwikkeling)

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 29 Aug 2013 om 17:17
raymondhoek
Datum: Donderdag, 29 Aug 2013, 20:23 | Bericht # 29   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

Quote (IK)

Eeuwige zonde!!

Dit is de 'basis' ja, dus zoals Zoo Tycoon 2 alleen.
Maar geloof mij maar dat als hij uitkomt er geen inhoudelijke extra's meer inzitten.
Deze tijd gebruiken ze vaak voor bug-fixing en een hoop testen.

Maar dan nog staat het hele 'bouwen' me niet echt aan.
Ik zou eerder voor een combo gaan tussen deze nieuwe Zoo Tycoon en de huidige zoo tycoon 2.
Dus de creativiteit en tig duizend ontwerpen inmiddels van huidig en het enorm mooie, vooral lekker rond en interactieve van het nieuwe...

Raymond ;)

Bericht
Quote (IK)

Eeuwige zonde!!

Dit is de 'basis' ja, dus zoals Zoo Tycoon 2 alleen.
Maar geloof mij maar dat als hij uitkomt er geen inhoudelijke extra's meer inzitten.
Deze tijd gebruiken ze vaak voor bug-fixing en een hoop testen.

Maar dan nog staat het hele 'bouwen' me niet echt aan.
Ik zou eerder voor een combo gaan tussen deze nieuwe Zoo Tycoon en de huidige zoo tycoon 2.
Dus de creativiteit en tig duizend ontwerpen inmiddels van huidig en het enorm mooie, vooral lekker rond en interactieve van het nieuwe...

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 29 Aug 2013 om 20:23
ZooZa
Datum: Dinsdag, 05 Nov 2013, 21:36 | Bericht # 30   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO

Curator

Nieuwe site met nieuwe game fotos gevonden :Hier
als je dan iets naar beneden scrolt zie ik de volgende nieuwe dingen:
-verschillende soorten kunnen met elkaar in het verblijf
-gebouwtjes en pleintjes kunnen gebouwd worden
-bergen/rotsen/bomen langs de paden
-dieren op verschillende biomes (giraffe bij de olifant in het regenwoud, tijger op savanne)
-nadeel (vind ik) : dieren kunnen als jong geadopteerd worden
wat ik daar raar aan vind is dat ze kunnen beginnen in een verblijf zonder ouders(als ik het zo zie word die giraffe als jong geadopteerd
Groetjes van mij

Added (02 Sep 2013, 13:40)
Nog een site gevonden: Hier

Added (07 Okt 2013, 16:17)
ik heb een site gevonden met nieuwe foto's :
site
op de foto's staat onder andre een aziatische olifant en op de laatste foto zie je staan : Animals in Tropical Small are dirty.
ik denk dat we dus net als in de eerste Zoo Tycoon de verblijven namen kunnen geven, anders hou je ze als het zo staat niet meer uit elkaar

Added (05 Nov 2013, 20:36)
nogmaals een filmpje van Zoo Tycoon Xbox

wat me nu opvalt is dit:
-kinderen!
-foto's maken
-bezoekers doen weer rare dingen, zoals papegaaien nadoen....
-papegaaien show...
-dingen met dieren doen, zoals schoonmaken (en zij maken jou nat...)

en nog een vraagje
gaan jullie hem kopen??
als ik kon wel, maar eerst moet ik dan een xbox 360 hebben....

BerichtNieuwe site met nieuwe game fotos gevonden :Hier
als je dan iets naar beneden scrolt zie ik de volgende nieuwe dingen:
-verschillende soorten kunnen met elkaar in het verblijf
-gebouwtjes en pleintjes kunnen gebouwd worden
-bergen/rotsen/bomen langs de paden
-dieren op verschillende biomes (giraffe bij de olifant in het regenwoud, tijger op savanne)
-nadeel (vind ik) : dieren kunnen als jong geadopteerd worden
wat ik daar raar aan vind is dat ze kunnen beginnen in een verblijf zonder ouders(als ik het zo zie word die giraffe als jong geadopteerd
Groetjes van mij

Added (02 Sep 2013, 13:40)
Nog een site gevonden: Hier

Added (07 Okt 2013, 16:17)
ik heb een site gevonden met nieuwe foto's :
site
op de foto's staat onder andre een aziatische olifant en op de laatste foto zie je staan : Animals in Tropical Small are dirty.
ik denk dat we dus net als in de eerste Zoo Tycoon de verblijven namen kunnen geven, anders hou je ze als het zo staat niet meer uit elkaar

Added (05 Nov 2013, 20:36)
nogmaals een filmpje van Zoo Tycoon Xbox

wat me nu opvalt is dit:
-kinderen!
-foto's maken
-bezoekers doen weer rare dingen, zoals papegaaien nadoen....
-papegaaien show...
-dingen met dieren doen, zoals schoonmaken (en zij maken jou nat...)

en nog een vraagje
gaan jullie hem kopen??
als ik kon wel, maar eerst moet ik dan een xbox 360 hebben....

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 05 Nov 2013 om 21:36
Search:

Hosted by uCoz