ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
De volgende Zootycoon is in de maak als we berichten van Microsoft moeten geloven! De maker zou niet meer Blue Fang zijn maar Frontier, O.a bekend van Rollercooster tycoon. Hij is aangekondigd op de nieuwe game console van Microsoft: De Xbox One. Verder zou hij ook verkrijgbaar worden voor de Xbox 360 en de PC (niet zeker van die laatste). Ik ben razend benieuwd!!
In deze link staat een Engels bericht met een trailer!
ja ik ook maar ik ben dan ook benieuwt of ze dan nog dat oude zoo tycoon2 er in houden zoals binnen hokken bouwen een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
ik denk dat ik dan toch zoo tycoon 2 hou. ik vindt die vetter met al die downloads
behalve als het ultra vet wordt met dat je kassen net zoals bij burgers kan bouwen. dat je echte mooie zoos kan bouwen net zoals in het echt. als dat allemaal gebeurt, ga ik twijfelen xD
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht veranderd door: Kit_Fisto - Maandag, 24 Jun 2013, 19:44
Datum: Donderdag, 27 Jun 2013, 09:43 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Tja volgens mij wordt het best een kinderlijk spel en het zal niet zo mega-realistisch worden zoals wij nu hebben gedaan met al die downloads... Maarja het is dan ook een KINDER spel eigenlijk XD