Zoo Tycoon 3?
sander46
Datum: Donderdag, 05 Nov 2009, 20:23 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
World of zoo is een beetje kleuterachtige spel vind ik zelf Kom nou een beer die van een glijbaan gaat . Maar ik denk dat blue Fang nog even geen Zootycoon 3 gaat maken Dat komt vast doo r de credietcrisis
ik heet sander zo mag je me ook noemen ik zit op ook zootycoon.nl de projeckten van REY zijn prachtig
Bericht World of zoo is een beetje kleuterachtige spel vind ik zelf Kom nou een beer die van een glijbaan gaat . Maar ik denk dat blue Fang nog even geen Zootycoon 3 gaat maken Dat komt vast doo r de credietcrisis
Bericht getypt door - sander46 Toegevoegd op 05 Nov 2009 om 20:23
jarni
Datum: Zaterdag, 07 Nov 2009, 14:50 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik denk niet dat er een zt3 komt. dan zal er eerder een rollercoaster tycoon 4 komt.
Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht ik denk niet dat er een zt3 komt. dan zal er eerder een rollercoaster tycoon 4 komt. Bericht getypt door - jarni Toegevoegd op 07 Nov 2009 om 14:50
tigerman
Datum: Zaterdag, 14 Nov 2009, 12:56 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
ik hoop eigenlijk ook dat er geen zoo tycoon 3 komt want nu zijn er al zoveel downloads gemaakt voor zt2 en zt dat een zt3 gewoon niet meer nodig is
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht ik hoop eigenlijk ook dat er geen zoo tycoon 3 komt want nu zijn er al zoveel downloads gemaakt voor zt2 en zt dat een zt3 gewoon niet meer nodig is Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 14 Nov 2009 om 12:56
rejesi
Datum: Zaterdag, 14 Nov 2009, 16:57 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Zt3 kwam toch niet uit omdat blue fang en microsoft uit elkaar zijn tog?
Bericht Zt3 kwam toch niet uit omdat blue fang en microsoft uit elkaar zijn tog? Bericht getypt door - rejesi Toegevoegd op 14 Nov 2009 om 16:57
robinnijhof
Datum: Zondag, 15 Nov 2009, 12:17 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
als zootycoon 3 nu nog zou uit komen zou dat wel stom zijn. want nu zijn er zoveel downloads gemaakt en dat zal zonder zijn.
Bericht als zootycoon 3 nu nog zou uit komen zou dat wel stom zijn. want nu zijn er zoveel downloads gemaakt en dat zal zonder zijn. Bericht getypt door - robinnijhof Toegevoegd op 15 Nov 2009 om 12:17
Liesjuh
Datum: Zaterdag, 21 Nov 2009, 23:56 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Van mij hoeft er geen ZT3 te komen, ik zie liever nog meer uitbreidingen, packs en downloads voor ZT2. Denk dat we ons daar prima mee kunnen vermaken, of niet dan?
Bericht Van mij hoeft er geen ZT3 te komen, ik zie liever nog meer uitbreidingen, packs en downloads voor ZT2. Denk dat we ons daar prima mee kunnen vermaken, of niet dan? Bericht getypt door - Liesjuh Toegevoegd op 21 Nov 2009 om 23:56
tigerman
Datum: Zondag, 22 Nov 2009, 17:57 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
wat liejuh zei vind ik eigenlijk ook wel. ik vind echt dat er meer nieuwe uitbereidingen moeten komen voor zt2 en ik vind een zt3 niet meer nodig
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht wat liejuh zei vind ik eigenlijk ook wel. ik vind echt dat er meer nieuwe uitbereidingen moeten komen voor zt2 en ik vind een zt3 niet meer nodig Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 22 Nov 2009 om 17:57
Liesjuh
Datum: Zondag, 22 Nov 2009, 20:13 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
wat liejuh zei vind ik eigenlijk ook wel. ik vind echt dat er meer nieuwe uitbereidingen moeten komen voor zt2 en ik vind een zt3 niet meer nodig
Altijd fijn om te lezen dat mensen het met me eens zijn...
Bericht veranderd door: Liesjuh - Zondag, 22 Nov 2009, 20:16
Bericht Quote
Bericht getypt door - Liesjuh Toegevoegd op 22 Nov 2009 om 20:13
Terdo
Datum: Zondag, 22 Nov 2009, 21:15 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
7
Curator
Quote (Liesjuh )
Liesjuh zou je aub dit soort berichten niet willen plaatsen? Alleen als je er nog iets aan toe te voegen hebt! Lees anders nog maar eens de forumregels bovenaan de pagina
Always look on the bright side of life!
Bericht Quote (Liesjuh )
Liesjuh zou je aub dit soort berichten niet willen plaatsen? Alleen als je er nog iets aan toe te voegen hebt! Lees anders nog maar eens de forumregels bovenaan de pagina Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 22 Nov 2009 om 21:15
robinnijhof
Datum: Donderdag, 26 Nov 2009, 16:39 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ja ze kunnen beter nog een uitbreiding maken en misschien met vogels dat hebben ze nog niet gedaan.
Bericht Ja ze kunnen beter nog een uitbreiding maken en misschien met vogels dat hebben ze nog niet gedaan. Bericht getypt door - robinnijhof Toegevoegd op 26 Nov 2009 om 16:39