ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Ik weet ook nog niks over Zoo Tycoon 3! Maar er is nu wel een andere dierentuin game van Blue Fang (De maker van Zoo Tyoon 1 en 2 dus!) in omloop, namelijk World of Zoo! Er wordt zelf gezegd dat dat onze Zoo Tycoon 3 word, maar daar zijn veel leden van bijvoorbeeld ZooTycoon.nl niet blij mee! Maar ik denk niet dat Zoo Tycoon 3 nog ooit komt! En eigenlijk zijn er nou zo veel downloads voor Zoo Tycoon 2, dat je nu véééél mooiere dierentuinen kunt bouwen, dus met die revultie in objecten hebben we haast van Zoo Tycoon 2 een Zoo Tycoon 3 gemaakt!
Frank (TigerKeeper)
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 32 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
TigerKeeper, ik hoop dat we het over hetzelfde spel hebben, maar ik heb een vraag Waarom ziet het er zo kinderlijk uit als het de opvolger moet zijn van Zootycoon 2? Moet dit nou de langverwachte Zootycoon 3 voorstellen of?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 33 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik heb in elk geval niet het vertrouwen dat het voor 2011 er is, zowiezo denk ik dat Blue Fang ook met andere games bezig is en voorlopig nog wacht, met de crisis lijkt het me ook niet verstandig z'n groot nieuw spel te maken dat veel geld kost lijkt me, ZT1 en ZT2 waren een groot succes, misschien een aanleiding om door te gaan, al hoop ik het eerlijk gezegd van niet, aangezien ik dan ZT3 dan gewoon wil hebben en ga spelen en dan ZT2 achterwege laat, nadat ik best veel tijd in heb gestoken en eindelijk downloads vind waar ik lang op heb gewacht
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik denk wel dat zt3 komt maar het zal idd wel nog even duren aangezien blue fang waarschijnlijk eerst een vervolg in de rollercoaster tycoon reeks zal maken
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 32 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik heb nu het spel van een maat gekregen. World of Zoo. maar dat is echt een ***spel. Echt niet wat ik er van verwachtte. Ik heb er lang naar uitgekeken, maar het resultaat is dramatisch slecht. Beetje jammer, dus ik hou hem gewoon op zt2