Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 3 of 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Zoo Tycoon 3?
Zatila
Datum: Donderdag, 26 Nov 2009, 19:32 | Bericht # 21   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

het zal nog wel een einde duren voor er derde versie uitkomt, want als ze 1 maken, zal hij veel beter moeten zijn dan de 2de, anders zou het de moeite niet waard zijn.

maar hoe zou dat nu beter kunnen?

je kunt de details nog meer verbeteren...
je kunt zorgen dat de dieren al groeiend groot worden...
ze kunnen er meer objecten in stoppen, maar ik gebruik 3/4 nu al niet...

maar de rest is al zo goed in zt2, dat zt3 niet beter kan, of teminste nog niet...
als ze zoo tycoon 3 maken zal het zijn met bijna echte dieren, en alles 90% realistischer.

en tegen dat we computers hebben die zo goed zijn dat ze zoiets zou kunnen, zal je minstens nog moeten wachten tot...
2020

Berichthet zal nog wel een einde duren voor er derde versie uitkomt, want als ze 1 maken, zal hij veel beter moeten zijn dan de 2de, anders zou het de moeite niet waard zijn.

maar hoe zou dat nu beter kunnen?

je kunt de details nog meer verbeteren...
je kunt zorgen dat de dieren al groeiend groot worden...
ze kunnen er meer objecten in stoppen, maar ik gebruik 3/4 nu al niet...

maar de rest is al zo goed in zt2, dat zt3 niet beter kan, of teminste nog niet...
als ze zoo tycoon 3 maken zal het zijn met bijna echte dieren, en alles 90% realistischer.

en tegen dat we computers hebben die zo goed zijn dat ze zoiets zou kunnen, zal je minstens nog moeten wachten tot...
2020

Bericht getypt door - Zatila
Toegevoegd op 26 Nov 2009 om 19:32
tijgertje
Datum: Zondag, 06 Dec 2009, 02:30 | Bericht # 22   
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

zoals jullie zeggen dat we zt2 snel hebben veranderd klopt, we kunnen hacks,dieren, campains, maps, objecten maken,
maar wil je betere activiteiten van dieren/gasten meer bouw mogelijkheden (ondergronds of met meerdere lagen) dan heb je toch echt een ander spel nodig,

maar radical remake brengt al veel goeds

[CENTER][/CENTER] help me!!!
Berichtzoals jullie zeggen dat we zt2 snel hebben veranderd klopt, we kunnen hacks,dieren, campains, maps, objecten maken,
maar wil je betere activiteiten van dieren/gasten meer bouw mogelijkheden (ondergronds of met meerdere lagen) dan heb je toch echt een ander spel nodig,

maar radical remake brengt al veel goeds

Bericht getypt door - tijgertje
Toegevoegd op 06 Dec 2009 om 02:30
robinnijhof
Datum: Zaterdag, 12 Dec 2009, 10:48 | Bericht # 23   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Kassa Medewerker

Ja dat vind ik eigenlijk ook wel maar ja, hoe maken ze kan een download maken waardoor je ondergronds kan.
Dat lijkt mij veel te moeilijk en ik hoop wel dat er een andere komt maar dan moet die wel 10 keer zo mooi zijn.
BerichtJa dat vind ik eigenlijk ook wel maar ja, hoe maken ze kan een download maken waardoor je ondergronds kan.
Dat lijkt mij veel te moeilijk en ik hoop wel dat er een andere komt maar dan moet die wel 10 keer zo mooi zijn.

Bericht getypt door - robinnijhof
Toegevoegd op 12 Dec 2009 om 10:48
kitty
Datum: Donderdag, 11 Feb 2010, 18:46 | Bericht # 24   
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

ik denk dat het jammergenoeg heel laag kan duren >(
Berichtik denk dat het jammergenoeg heel laag kan duren >(

Bericht getypt door - kitty
Toegevoegd op 11 Feb 2010 om 18:46