Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
is deze Marine Mania de moeite waard?
kg_vd
Datum: Woensdag, 03 Feb 2010, 17:14 | Bericht # 1   
kg_vd 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

Beste mensen,
Ik had een vraagje, Ik weet dat je het na eigen mening moet weten maar ik had toch de vaag naar jullie meningen.

Groetjes Kevin

Bericht veranderd door: kg_vd - Woensdag, 03 Feb 2010, 17:15
BerichtBeste mensen,
Ik had een vraagje, Ik weet dat je het na eigen mening moet weten maar ik had toch de vaag naar jullie meningen.

Groetjes Kevin

Bericht getypt door - kg_vd
Toegevoegd op 03 Feb 2010 om 17:14
ChrissievdP
Datum: Woensdag, 03 Feb 2010, 17:18 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Verzorger

Hoi kg_vd!
Ik heb zelf MM (afkorting van Marine Mania) gekocht en was bij het zien van het laadscherm al verkocht, leuke muziek, mooie graphics. Een leuk spel en zeker aan te raden, vooral als je van water en zeedieren houdt. Ik denk wel de leukste uitbreiding in alle Zootycoon-spellen! Ik raad hem je aan, als het meezit is het nu nog maar 5 of 10 euro! Voor dat geld zou ik het gelijk gedaan hebben, want ik heb er toen ik hem kocht 25,95 voor betaald volgens mij..

Gr. ChrissievdP

[b]World Zoo Showroom
BerichtHoi kg_vd!
Ik heb zelf MM (afkorting van Marine Mania) gekocht en was bij het zien van het laadscherm al verkocht, leuke muziek, mooie graphics. Een leuk spel en zeker aan te raden, vooral als je van water en zeedieren houdt. Ik denk wel de leukste uitbreiding in alle Zootycoon-spellen! Ik raad hem je aan, als het meezit is het nu nog maar 5 of 10 euro! Voor dat geld zou ik het gelijk gedaan hebben, want ik heb er toen ik hem kocht 25,95 voor betaald volgens mij..

Gr. ChrissievdP

Bericht getypt door - ChrissievdP
Toegevoegd op 03 Feb 2010 om 17:18
kg_vd
Datum: Woensdag, 03 Feb 2010, 17:20 | Bericht # 3   
kg_vd 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

Quote (ChrissievdP)
Hoi kg_vd!

Gr. ChrissievdP

Okay en welke dieren zitten erin???

Bericht veranderd door: kg_vd - Woensdag, 03 Feb 2010, 17:22
Bericht
Quote (ChrissievdP)
Hoi kg_vd!

Gr. ChrissievdP

Okay en welke dieren zitten erin???

Toegevoegd op 03 Feb 2010 om 17:20
ChrissievdP
Datum: Woensdag, 03 Feb 2010, 17:24 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Verzorger

Ik noem er een paar, De reuzenmanta, de dolfijn (tuimerlaar), Orka, Zeeleeuw, Otter, Witte dolfijn, walrus, mensenhaai, koboldhaai, zeeschildpadden en natuurlijk nog meer, in totaal een stuk of 20 als ik me niet vergis. En je kan zo natuurlijk mogelijke bassins voor ze maken wat echt erg leuk is om te doen!

Gr, ChrissievdP

[b]World Zoo Showroom
BerichtIk noem er een paar, De reuzenmanta, de dolfijn (tuimerlaar), Orka, Zeeleeuw, Otter, Witte dolfijn, walrus, mensenhaai, koboldhaai, zeeschildpadden en natuurlijk nog meer, in totaal een stuk of 20 als ik me niet vergis. En je kan zo natuurlijk mogelijke bassins voor ze maken wat echt erg leuk is om te doen!

Gr, ChrissievdP

Bericht getypt door - ChrissievdP
Toegevoegd op 03 Feb 2010 om 17:24
kg_vd
Datum: Woensdag, 03 Feb 2010, 17:28 | Bericht # 5   
kg_vd 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

Okay bedankt :)

Groetjes Kevin

BerichtOkay bedankt :)

Groetjes Kevin

Toegevoegd op 03 Feb 2010 om 17:28
thomvonder
Datum: Woensdag, 03 Feb 2010, 17:51 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

Quote (kg_vd)
Okay bedankt
Groetjes Kevin

dit soort berichten hebben niet echt veel nut, als je wilt bedanken kan dat ook via PB ;)
Bericht
Quote (kg_vd)
Okay bedankt
Groetjes Kevin

dit soort berichten hebben niet echt veel nut, als je wilt bedanken kan dat ook via PB ;)

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 03 Feb 2010 om 17:51
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz