ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Hoi kg_vd! Ik heb zelf MM (afkorting van Marine Mania) gekocht en was bij het zien van het laadscherm al verkocht, leuke muziek, mooie graphics. Een leuk spel en zeker aan te raden, vooral als je van water en zeedieren houdt. Ik denk wel de leukste uitbreiding in alle Zootycoon-spellen! Ik raad hem je aan, als het meezit is het nu nog maar 5 of 10 euro! Voor dat geld zou ik het gelijk gedaan hebben, want ik heb er toen ik hem kocht 25,95 voor betaald volgens mij..
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 3 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Quote (ChrissievdP)
Hoi kg_vd! Ik heb zelf MM (afkorting van Marine Mania) gekocht en was bij het zien van het laadscherm al verkocht, leuke muziek, mooie graphics. Een leuk spel en zeker aan te raden, vooral als je van water en zeedieren houdt. Ik denk wel de leukste uitbreiding in alle Zootycoon-spellen! Ik raad hem je aan, als het meezit is het nu nog maar 5 of 10 euro! Voor dat geld zou ik het gelijk gedaan hebben, want ik heb er toen ik hem kocht 25,95 voor betaald volgens mij..
Gr. ChrissievdP
Okay en welke dieren zitten erin???
Bericht veranderd door: kg_vd - Woensdag, 03 Feb 2010, 17:22
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Ik noem er een paar, De reuzenmanta, de dolfijn (tuimerlaar), Orka, Zeeleeuw, Otter, Witte dolfijn, walrus, mensenhaai, koboldhaai, zeeschildpadden en natuurlijk nog meer, in totaal een stuk of 20 als ik me niet vergis. En je kan zo natuurlijk mogelijke bassins voor ze maken wat echt erg leuk is om te doen!