Waar kun je de volgende download vinden......? (ZT2)
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 02 Jan 2009, 10:53 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum.
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 02 Jan 2009 om 10:53
raymondhoek
Datum: Zondag, 22 Nov 2009, 18:24 | Bericht # 161
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Quote (tigerman )
ik heb de hack voor de zoomuur te deleten wel gedownload, maar ze werkt niet voor mij
Heb je deze wel van deze site gedownload?? Graag reageren via PB, aangezien dit totaal niet in dit topic past. Raymond (Site-admin)
Bericht Quote (tigerman )
ik heb de hack voor de zoomuur te deleten wel gedownload, maar ze werkt niet voor mij
Heb je deze wel van deze site gedownload?? Graag reageren via PB, aangezien dit totaal niet in dit topic past. Raymond (Site-admin)
Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 22 Nov 2009 om 18:24
randyk321
Datum: Dinsdag, 24 Nov 2009, 12:52 | Bericht # 162
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
aan tigerman de gewone ibis is volgens mij op caldera. maar mischien is dat de sacred. maar volgens mij zijn er 2 of 3 ibissen op caldera.
Bericht aan tigerman de gewone ibis is volgens mij op caldera. maar mischien is dat de sacred. maar volgens mij zijn er 2 of 3 ibissen op caldera.
Bericht getypt door - randyk321 Toegevoegd op 24 Nov 2009 om 12:52
tigerman
Datum: Woensdag, 25 Nov 2009, 15:30 | Bericht # 163
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Reputatie: 1
Curator
randyk321, ik ga regelmatig naar caldera unlimited maar daar heb ik al alle ibissen gedownload. en ja, de sacred is de gewone ibis.en weet er iemand waar ik een kiwi kan vinden want daar zoek ik al lang naar maar ik heb er nog altijd geen gevonden
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht randyk321, ik ga regelmatig naar caldera unlimited maar daar heb ik al alle ibissen gedownload. en ja, de sacred is de gewone ibis.en weet er iemand waar ik een kiwi kan vinden want daar zoek ik al lang naar maar ik heb er nog altijd geen gevonden Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 25 Nov 2009 om 15:30
Chrisje0145
Datum: Donderdag, 26 Nov 2009, 18:27 | Bericht # 164
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Waar kan ik het Doodshoofd aapje douwnlouden Alvast bedankt
Bericht Waar kan ik het Doodshoofd aapje douwnlouden Alvast bedankt Bericht getypt door - Chrisje0145 Toegevoegd op 26 Nov 2009 om 18:27
thomvonder
Datum: Vrijdag, 27 Nov 2009, 07:42 | Bericht # 165
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Op CU is er een en op Zootycoon Igloo bij de exclusives is er een
Bericht Op CU is er een en op Zootycoon Igloo bij de exclusives is er een Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 27 Nov 2009 om 07:42
humbug
Datum: Zondag, 29 Nov 2009, 16:42 | Bericht # 166
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Waar zou ik een degelijke reskin voor de kangoeroe kunnen vinden?
Bericht Waar zou ik een degelijke reskin voor de kangoeroe kunnen vinden? Bericht getypt door - humbug Toegevoegd op 29 Nov 2009 om 16:42
tijgertje
Datum: Maandag, 07 Dec 2009, 17:51 | Bericht # 167
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik zoek de bezoekershack. ook zoek ik natuurlijkere muren met rotsen ofso
[CENTER] [/CENTER] help me!!!
Bericht ik zoek de bezoekershack. ook zoek ik natuurlijkere muren met rotsen ofso Bericht getypt door - tijgertje Toegevoegd op 07 Dec 2009 om 17:51
thomvonder
Datum: Maandag, 07 Dec 2009, 18:49 | Bericht # 168
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
http://downloads.zoo-mania.info/index.p....own=118 de bezoekers hack
paultjuh
Datum: Woensdag, 09 Dec 2009, 15:22 | Bericht # 169
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Hee! Ik zoek al een hele tijd naar echte jurassic park omheiningen of iets wat erop lijkt, hoge (metalen) hekken met daartussen kabels. Dit idee! Alvast bedankt!
Bericht Hee! Ik zoek al een hele tijd naar echte jurassic park omheiningen of iets wat erop lijkt, hoge (metalen) hekken met daartussen kabels. Dit idee! Alvast bedankt!
Bericht getypt door - paultjuh Toegevoegd op 09 Dec 2009 om 15:22
Bramosaurus
Datum: Dinsdag, 15 Dec 2009, 17:17 | Bericht # 170
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
iK ZOEK EEN BAVIAAN DIE VAN an IS ONREALISTISCH
Bericht iK ZOEK EEN BAVIAAN DIE VAN an IS ONREALISTISCH Bericht getypt door - Bramosaurus Toegevoegd op 15 Dec 2009 om 17:17