Waar kun je de volgende download vinden......? (ZT2)
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 02 Jan 2009, 10:53 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum.
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 02 Jan 2009 om 10:53
Ajax1
Datum: Zaterdag, 02 Jan 2010, 09:53 | Bericht # 181
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
waar kan je slangen daowloden
hoi ik ben devin
Bericht waar kan je slangen daowloden Bericht getypt door - Ajax1 Toegevoegd op 02 Jan 2010 om 09:53
robinnijhof
Datum: Zaterdag, 02 Jan 2010, 12:29 | Bericht # 182
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Waar kan je een dak downloaden die goed bij de rotsmuren past. Graag de link er bij als die bestaat. Alvast bedankt.
Bericht Waar kan je een dak downloaden die goed bij de rotsmuren past. Graag de link er bij als die bestaat. Alvast bedankt. Bericht getypt door - robinnijhof Toegevoegd op 02 Jan 2010 om 12:29
Laura
Datum: Zaterdag, 02 Jan 2010, 13:30 | Bericht # 183
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
sorry dat ik dit zeg want dit hoort er niet bij maar ik kan op zoo tycoon wereld dowloads hellemaal niet downloaden en daar word ik niet blij van
Bericht sorry dat ik dit zeg want dit hoort er niet bij maar ik kan op zoo tycoon wereld dowloads hellemaal niet downloaden en daar word ik niet blij van Bericht getypt door - Laura Toegevoegd op 02 Jan 2010 om 13:30
visfreak
Datum: Maandag, 11 Jan 2010, 20:52 | Bericht # 184
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik ben op zoek naar zoetwatervissen. Ik heb de servum en de maanvis al.
noem me maar Bas, visfreak is zo lang xD
Bericht Ik ben op zoek naar zoetwatervissen. Ik heb de servum en de maanvis al. Bericht getypt door - visfreak Toegevoegd op 11 Jan 2010 om 20:52
Terdo
Datum: Maandag, 11 Jan 2010, 21:41 | Bericht # 185
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
7
Curator
In EE zitten meervallen, snoeken en belugasteuren
Always look on the bright side of life!
Bericht In EE zitten meervallen, snoeken en belugasteuren Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 11 Jan 2010 om 21:41
thomvonder
Datum: Dinsdag, 12 Jan 2010, 07:27 | Bericht # 186
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
er is ook een lepelsteur op ZTW, ik weet alleen niet of die zoetwater heeft
Bericht er is ook een lepelsteur op ZTW, ik weet alleen niet of die zoetwater heeft Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 12 Jan 2010 om 07:27
jarni
Datum: Dinsdag, 12 Jan 2010, 11:08 | Bericht # 187
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
de lepelsteur zit ook in het blue planet pack dat op zootycoon.nl staat.
Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht de lepelsteur zit ook in het blue planet pack dat op zootycoon.nl staat. Bericht getypt door - jarni Toegevoegd op 12 Jan 2010 om 11:08
humbug
Datum: Zondag, 17 Jan 2010, 13:30 | Bericht # 188
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik ben op zoek naar de papegaaiduiker, JP raptor, Jurassic Park pack part 1 en Jurassic Park Operation Genesis pack 1b. mvg
Bericht Ik ben op zoek naar de papegaaiduiker, JP raptor, Jurassic Park pack part 1 en Jurassic Park Operation Genesis pack 1b. mvg
Bericht getypt door - humbug Toegevoegd op 17 Jan 2010 om 13:30
thomvonder
Datum: Zondag, 17 Jan 2010, 14:04 | Bericht # 189
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
papegaai duiker is op zt abc als deel van AVES JPOG 1b heb ik, dus kan ik naar je toesturen en JP pack heb ik misschien ook wel
Bericht papegaai duiker is op zt abc als deel van AVES JPOG 1b heb ik, dus kan ik naar je toesturen en JP pack heb ik misschien ook wel Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 17 Jan 2010 om 14:04
Gordeldiertje22
Datum: Zondag, 17 Jan 2010, 14:48 | Bericht # 190
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Stagiaire
Waar kan je de franse keizervis downloaden?
Kijk eens in mijn design topic.
Bericht Waar kan je de franse keizervis downloaden? Bericht getypt door - Gordeldiertje22 Toegevoegd op 17 Jan 2010 om 14:48