Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Waar kun je de volgende download vinden......? (ZT2)
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 02 Jan 2009, 10:53 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten.
Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum.

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten.
Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum.

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 02 Jan 2009 om 10:53
rejesi
Datum: Zondag, 17 Jan 2010, 18:41 | Bericht # 191   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

weet iemand waar ik nog leuke en mooie bomen en dieren voor Noordelijk bos kan dowloaden?

Berichtweet iemand waar ik nog leuke en mooie bomen en dieren voor Noordelijk bos kan dowloaden?

Bericht getypt door - rejesi
Toegevoegd op 17 Jan 2010 om 18:41
spinoraptor
Datum: Zondag, 17 Jan 2010, 21:20 | Bericht # 192   
spinoraptor 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

waar kun je een rots omheining downloaden
Berichtwaar kun je een rots omheining downloaden

Bericht getypt door - spinoraptor
Toegevoegd op 17 Jan 2010 om 21:20
Laraatje2008
Datum: Zondag, 17 Jan 2010, 22:24 | Bericht # 193   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Hier kun je rotsen downloaden maar daar heb je eerst 25 posts voor nodig. En dingen voor het Noordelijk bos, volgens mij op ZTW downloadsectie maar die is onder constructie, dus moet je even wachten totdat die weer online is. Groetjes van Laraatje :D

BerichtHier kun je rotsen downloaden maar daar heb je eerst 25 posts voor nodig. En dingen voor het Noordelijk bos, volgens mij op ZTW downloadsectie maar die is onder constructie, dus moet je even wachten totdat die weer online is. Groetjes van Laraatje :D

Toegevoegd op 17 Jan 2010 om 22:24
spinoraptor
Datum: Maandag, 18 Jan 2010, 18:02 | Bericht # 194   
spinoraptor 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

hallo hebben jullie een pack met alle maal nieuwe schuilplaatsen
Berichthallo hebben jullie een pack met alle maal nieuwe schuilplaatsen

Bericht getypt door - spinoraptor
Toegevoegd op 18 Jan 2010 om 18:02
egbert
Datum: Maandag, 18 Jan 2010, 19:19 | Bericht # 195   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Kroko vinder (Winaar krokie week)
Verzorger

Waar vind je dit paarden standbeeld?
Egbert
BerichtWaar vind je dit paarden standbeeld?
Egbert

Bericht getypt door - egbert
Toegevoegd op 18 Jan 2010 om 19:19
Joshua
Datum: Maandag, 18 Jan 2010, 20:30 | Bericht # 196   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 1

Curator

volgens mij vind je dat, eeeuuhhm even kwijt waar je ook RR bezig zijn en thanks givven pack ofzo

Berichtvolgens mij vind je dat, eeeuuhhm even kwijt waar je ook RR bezig zijn en thanks givven pack ofzo

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 18 Jan 2010 om 20:30
ChrissievdP
Datum: Zondag, 24 Jan 2010, 18:39 | Bericht # 197   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO

Verzorger

ik zoek het varken, heeft iemand toevallig een werkende link? Ik heb zelf wel een link gevonden, maar die deed het niet :(

[b]World Zoo Showroom
Berichtik zoek het varken, heeft iemand toevallig een werkende link? Ik heb zelf wel een link gevonden, maar die deed het niet :(

Bericht getypt door - ChrissievdP
Toegevoegd op 24 Jan 2010 om 18:39
Laraatje2008
Datum: Zondag, 24 Jan 2010, 20:48 | Bericht # 198   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Volgens mij heb ik die van mij, mijn varkens dan op de downloadsectie van ZTW gehaald maar die ligt even offline, dus daar kun je even niet op. Dus, even geduld hebben en groetjes van Laraatje :D

BerichtVolgens mij heb ik die van mij, mijn varkens dan op de downloadsectie van ZTW gehaald maar die ligt even offline, dus daar kun je even niet op. Dus, even geduld hebben en groetjes van Laraatje :D

Toegevoegd op 24 Jan 2010 om 20:48
ChrissievdP
Datum: Maandag, 25 Jan 2010, 18:24 | Bericht # 199   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO

Verzorger

Ja, ik heb hem inderdaad van Zoo Tycoon Wereld, maar als ik naar de site wordt doorgestuurd waar de download gestart wordt staat er: De link bestaat niet! Kun je hem niet mailen anders want wil hem graag zo snel mogelijk in mn zoo plaatsen.

[b]World Zoo Showroom
BerichtJa, ik heb hem inderdaad van Zoo Tycoon Wereld, maar als ik naar de site wordt doorgestuurd waar de download gestart wordt staat er: De link bestaat niet! Kun je hem niet mailen anders want wil hem graag zo snel mogelijk in mn zoo plaatsen.

Bericht getypt door - ChrissievdP
Toegevoegd op 25 Jan 2010 om 18:24
rejesi
Datum: Dinsdag, 26 Jan 2010, 07:19 | Bericht # 200   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

weet iemand waar ik de ruimte hack kan vinden, die hack waarbij de dieren nog maar 1 hokje ruimte nodig hebben

Berichtweet iemand waar ik de ruimte hack kan vinden, die hack waarbij de dieren nog maar 1 hokje ruimte nodig hebben

Bericht getypt door - rejesi
Toegevoegd op 26 Jan 2010 om 07:19
Search:

Hosted by uCoz