Waar kun je de volgende download vinden......? (ZT2)
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 02 Jan 2009, 10:53 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum.
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 02 Jan 2009 om 10:53
jarni
Datum: Zondag, 07 Feb 2010, 16:24 | Bericht # 211
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
die staat er volgens mij ook nog op. of hij moet onlangs verwijderd zijn.
Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht die staat er volgens mij ook nog op. of hij moet onlangs verwijderd zijn. Bericht getypt door - jarni Toegevoegd op 07 Feb 2010 om 16:24
tigerman
Datum: Zondag, 07 Feb 2010, 16:26 | Bericht # 212
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Reputatie: 1
Curator
ik heb net gekeken en hij staat er niet meer, al heel lang geleden is ie al verwijdert, als je hem toch ziet staan, kan je dan de link geven AUB?
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht ik heb net gekeken en hij staat er niet meer, al heel lang geleden is ie al verwijdert, als je hem toch ziet staan, kan je dan de link geven AUB? Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 07 Feb 2010 om 16:26
robinnijhof
Datum: Zondag, 07 Feb 2010, 18:17 | Bericht # 213
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
weet iemand waar je de hack kan vinden om de buiten muren van het park te verwijderen. graag de link er bij.
Bericht weet iemand waar je de hack kan vinden om de buiten muren van het park te verwijderen. graag de link er bij. Bericht getypt door - robinnijhof Toegevoegd op 07 Feb 2010 om 18:17
tigerman
Datum: Zondag, 07 Feb 2010, 18:28 | Bericht # 214
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Curator
volgens mij staat die hack op deze site.
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht volgens mij staat die hack op deze site. Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 07 Feb 2010 om 18:28
chicokar
Datum: Dinsdag, 09 Feb 2010, 19:27 | Bericht # 215
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
waar kan ik een spinosaurus vinden ?Added (09 Feb 2010, 19:27) --------------------------------------------- waar kan ik een brachiosaurus nou van die soorten langnekken
Bericht waar kan ik een spinosaurus vinden ?Added (09 Feb 2010, 19:27) --------------------------------------------- waar kan ik een brachiosaurus nou van die soorten langnekken
Bericht getypt door - chicokar Toegevoegd op 09 Feb 2010 om 19:27
jarni
Datum: Dinsdag, 09 Feb 2010, 20:47 | Bericht # 216
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
brachiosaurus stond volgens mij op ZT.NL of ZTW. de spinosaurus staat volgens mij op zoo tycoon volcano.
Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht brachiosaurus stond volgens mij op ZT.NL of ZTW. de spinosaurus staat volgens mij op zoo tycoon volcano. Bericht getypt door - jarni Toegevoegd op 09 Feb 2010 om 20:47
Giraffe87
Datum: Woensdag, 10 Feb 2010, 14:07 | Bericht # 217
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Kan iemand mij de link geven naar de 'Aves' op ZTabc? Ik heb gezocht maar kan het niet vinden
Bericht Kan iemand mij de link geven naar de 'Aves' op ZTabc? Ik heb gezocht maar kan het niet vinden Bericht getypt door - Giraffe87 Toegevoegd op 10 Feb 2010 om 14:07
Joshua
Datum: Woensdag, 10 Feb 2010, 16:18 | Bericht # 218
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
Waar kan ik een goede Az. leeuw vinden Edit sorry er bij te zetten. die op zt.nl vind ik niet mooie en volgensmij staat er ook geen op ztw.nl dus daar heb ik al gekeken.
Bericht veranderd door: dinojos - Woensdag, 10 Feb 2010, 17:11
Bericht Waar kan ik een goede Az. leeuw vinden Edit sorry er bij te zetten. die op zt.nl vind ik niet mooie en volgensmij staat er ook geen op ztw.nl dus daar heb ik al gekeken.
Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 10 Feb 2010 om 16:18
thomvonder
Datum: Woensdag, 10 Feb 2010, 16:50 | Bericht # 219
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
op ZT.nl was er een dacht ik
Bericht op ZT.nl was er een dacht ik Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 10 Feb 2010 om 16:50
zebraatje
Datum: Vrijdag, 12 Feb 2010, 20:23 | Bericht # 220
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Kassa Medewerker
hallo ik ben op zoek naar verschillende paarden en pony's: de welsh pony en belgisch trekpaard in verschillende kleuren en de haflinger . honden: labrador bouvier bulldog cocker spaniel met lange staart yorkshire terrier alle honden met meerdere kleuren en tot slot nog gewone boerenganzen wit en grijs en die kunnen zwemmen en het hangbuikzwijn wie kan/wil deze dieren voor mij maken groeten ruben
Bericht hallo ik ben op zoek naar verschillende paarden en pony's: de welsh pony en belgisch trekpaard in verschillende kleuren en de haflinger . honden: labrador bouvier bulldog cocker spaniel met lange staart yorkshire terrier alle honden met meerdere kleuren en tot slot nog gewone boerenganzen wit en grijs en die kunnen zwemmen en het hangbuikzwijn wie kan/wil deze dieren voor mij maken groeten ruben
Bericht getypt door - zebraatje Toegevoegd op 12 Feb 2010 om 20:23