Waar kun je de volgende download vinden......? (ZT2)
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 02 Jan 2009, 10:53 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum.
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 02 Jan 2009 om 10:53
Gordeldiertje22
Datum: Dinsdag, 26 Jan 2010, 15:12 | Bericht # 201
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Stagiaire
De ruimte hack staat volgens mij op shens den. De directe link: Hacks Shens Den
Kijk eens in mijn design topic.
Bericht veranderd door: Gordeldiertje22 - Dinsdag, 26 Jan 2010, 15:46
Bericht De ruimte hack staat volgens mij op shens den. De directe link: Hacks Shens Den
Bericht getypt door - Gordeldiertje22 Toegevoegd op 26 Jan 2010 om 15:12
visfreak
Datum: Donderdag, 28 Jan 2010, 18:26 | Bericht # 202
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik ben op zoek naar boomstammen. Wie weet waar je ze kan dowlonden?
noem me maar Bas, visfreak is zo lang xD
Bericht Ik ben op zoek naar boomstammen. Wie weet waar je ze kan dowlonden? Bericht getypt door - visfreak Toegevoegd op 28 Jan 2010 om 18:26
thomvonder
Datum: Donderdag, 28 Jan 2010, 19:04 | Bericht # 203
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
in het bogpack zitten er een paar en in RA part 1. En sophie gaat nog een pack uitbrengen met ze erin. en oja in een pack op ZTW van holden zitten er ook wat
Bericht in het bogpack zitten er een paar en in RA part 1. En sophie gaat nog een pack uitbrengen met ze erin. en oja in een pack op ZTW van holden zitten er ook wat Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 28 Jan 2010 om 19:04
tigerman
Datum: Donderdag, 28 Jan 2010, 22:01 | Bericht # 204
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Reputatie: 1
Curator
hier kan je ook boomstammen vinden, er zitten er 6 in het natural scenery pack: http://sites.google.com/site/shensden/scenery
Banner+Avatar made by McCamel
thomvonder
Datum: Vrijdag, 29 Jan 2010, 14:02 | Bericht # 205
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
ik zoek het deep-sea pack. Is er iemand die die heeft en hem naar mij wil sturen?
Bericht ik zoek het deep-sea pack. Is er iemand die die heeft en hem naar mij wil sturen? Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 29 Jan 2010 om 14:02
Erry2000
Datum: Zondag, 31 Jan 2010, 14:08 | Bericht # 206
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
7
Technisch medewerker
Curator
De Zoo Tycoon Wereld downloadssectie is weer online. Goed nieuws dus voor iedereen die er nog een download van nodig had :P . Alle links zouden het nu trouwens ook weer moeten doen. Als je er toch een vindt die niet werkt, kun je het melden. We zullen er nu wel efficiënter mee omgaan :P .
Forget the crew... Follow the rules!
Bericht De Zoo Tycoon Wereld downloadssectie is weer online. Goed nieuws dus voor iedereen die er nog een download van nodig had :P . Alle links zouden het nu trouwens ook weer moeten doen. Als je er toch een vindt die niet werkt, kun je het melden. We zullen er nu wel efficiënter mee omgaan :P .
Bericht getypt door - Erry2000 Toegevoegd op 31 Jan 2010 om 14:08
tigerman
Datum: Zondag, 07 Feb 2010, 15:35 | Bericht # 207
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Curator
weet er iemand waar ik sophies OUDE(kleine) voliere kan vinden? volgens mij kan je hem nergens meer downloaden, maar kan je me een pb'tje sturen als je hem hebt?
Bericht weet er iemand waar ik sophies OUDE(kleine) voliere kan vinden? volgens mij kan je hem nergens meer downloaden, maar kan je me een pb'tje sturen als je hem hebt? Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 07 Feb 2010 om 15:35
jarni
Datum: Zondag, 07 Feb 2010, 15:51 | Bericht # 208
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
@ tigerman , hij staat nog steeds op sophies website. de website heet zeta desings.
Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht @ tigerman , hij staat nog steeds op sophies website. de website heet zeta desings.Bericht getypt door - jarni Toegevoegd op 07 Feb 2010 om 15:51
math63460
Datum: Zondag, 07 Feb 2010, 16:02 | Bericht # 209
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Hi tigerman! I think I have the good file but I'm not really sure I don't managed to send you the file by PM
Bericht Hi tigerman! I think I have the good file but I'm not really sure I don't managed to send you the file by PM Bericht getypt door - math63460 Toegevoegd op 07 Feb 2010 om 16:02
tigerman
Datum: Zondag, 07 Feb 2010, 16:19 | Bericht # 210
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Curator
@Jarni- ik bedoel de oude, met gaas bedekte, niet de glazen voliere @math63460-Can you send it by email then, Ill send you my email adress on a pb
Bericht veranderd door: tigerman - Zondag, 07 Feb 2010, 16:22
Bericht @Jarni- ik bedoel de oude, met gaas bedekte, niet de glazen voliere @math63460-Can you send it by email then, Ill send you my email adress on a pb
Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 07 Feb 2010 om 16:19