ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Waar kan ik de download vinden die timo13 gebruikte bij zijn ringstaart makis In animal paradise pagina 1 de laatste update(weet niet hoe je links maakt)
Gr.thomas
EDIT: (helemaal vergeten te zeggen) Bedankt,tjaf ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
@ ZooHyena, bedankt voor je reactie maar ik kan 'm daar nog steeds niet downloaden.
Added (23 Jul 2011, 14:37) --------------------------------------------- @ jurrijan, Klick! in dit topic staan een aantal links naar dingen van Snowleo.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 1 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
die hep ik nou zo net al jammer dat er zo weinig op d esite van snowleon staad he nou in ieder geval bedankt kevinotje
Added (23 Jul 2011, 15:29) --------------------------------------------- Laraatje2008 jij hept veel verestand van die dowloads meschien weet je waar ik kolibrie,s kan dowloaden
weet iemand waar ik papegaaien, halsbandparkieten, ara's. uilen en realistische reptielen kan downloaden? graag met link!!! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Op Dinosaurman's site, link staat tussen de links op deze website, als je in het balkje op de hoofdpagina van ZTSF op Alle links klikt staat hij tussen de Engelse sites.
Added (25 Jul 2011, 12:20) --------------------------------------------- weet imand waar ik kolibrie,s kan dowloaden ik hep namelijk last van error als ik op de site van norterskies