ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
hoi ik heb even een vraagje
ik was wat door de ztao zoo's aan het bladeren om wat inspiratie op te doen en in de showroom van het park Dierenpark Albufeira (pagina 9 ) zag ik zeer grote stallen staan ik denk dat het hekken en verhoogd pad zijn of zo... maar weeet iemand waar ik ze kan vinden
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 4 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik zoek veel soorten wezels en dat soort dieren wie kan me helpen
Added (27 Jul 2011, 18:49) --------------------------------------------- bij mij doet tesara het niet een probleem want ik zoek kolibrie,s wie kan me helpen
Added (27 Jul 2011, 18:50) --------------------------------------------- met mail of zo
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
ik zei dat snowleo's downloads op northern skies staan, en niet de kolibrie iets beter lezen dus
Zou je trouwens ook kunnen uitleggen wat het niet doet op tesara, werken de links niet, start de site niet op? Dan kan ik je beter helpen.
En sorry als ik me als moderator gedraag, maar het is best irritant dat je extra berichten toevoegd waarin je alleen 'pleaz' zegt of een smiley neerzet.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@real_thomas ik heb deze gevonden in een van deze topics volgens mij heete het apenspullen . daar staan verschillende linkjes in
@iedereen waar kan ik de rotsmuur vinden die jortje gebruikt in Dierenpark Albufeira pagina 16 bij de nijlpaarden en die dieren in de binnen verblijven volgens mij zijn dat niet de rotsmuren van deze site of wel?