ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ NielsGuchelaar,
ik denk( maar ben niet zeker) dat ik enkele pagina's terug heb gezien dat ze een project van zd waren maar verbetert zijn door de nieuwe pakketten dus ie is ( geloof ik) niet meer te downloaden maar kan t mis hebbe
effe een herh. ik zoek nog een soort paal die mooi is om daken / verhoogde paden mee te steunen
Zep: er staan wat walvissen op zeta desings, bij obsessional ocean, volgens mij part 3 en de New year's gift, dit zijn de bultrug, de dwergpotvis, de zuidkapen en nog een in de new year's gift! en ik weet niet hoe specifiek je walvissen bedoelt, maar er zijn ook veel dolfijnen, en dat zijn eigenlijk ook walvissen. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ja daar ben ik ook erg benieuwd naar als iemand het weet geef dan het liefst een link Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam