ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
op zt.nl staat een kreupelhout reskin en hier op deze site volgens mij Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Quote (guus001)
waar kun je de flappers vinden die thomvlonder ook heeft
Er is iets over gezegd in het showtopic van hem. Als je nou eerst zoekt en zelfstandig bent, en het niet gelijk aan andere mensen vraagt. Als je het echt niet vind, dan is er inderdaad nog altijd dit topic. 't Is mijn mening, maar ik neem aan dat je het wel met me eens bent.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ McCamel, je hebt gelijk!, als je even kijkt zie je dat ik reageerde op een vraag met dit antwoord: Ja dat is een project wat uitkomt als snowleo daar toestemming voor geeft dus de volgende keer even kijken.
gr.thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
ook op zeta designs staan o.a. de bakstenen muren, maar dan heb je eigenlijk wel de hoekvormer nodig, en die staat daar volgens mij ook, en zo niet, hij staat ook op tesara en ztw. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!