ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
ik ben ook nog op zoek naar een link naar een lianen pakket ik dacht dat hij op zootycoon wereld stond maar ik weet het niet zeker Always look on the bright side of life!
jeffery@ in dit dit lori pack zitten ook lianen link
Added (26 Okt 2011, 21:24) --------------------------------------------- weet iemand waar ik een bruine volière kan downloaden die zwarte van shopie heb ik al Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
in pet palooza ik moet dat pack ook nog zoeken en volgens mij ook op ztw staan kippen Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Wollykonijn: volgens mij staan er op ztw geen kippen. want ik heb de site al minstens 3 keer volledig uitgespit! er staan wel trappen, de gierparelhoen, de hazenhoen en meer 'kipachtige vogels', maar geen kippen! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!