ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Krokie vinder (Winaar krokie week)
Parkeerhulp
ehm robinnijhof bedoelde je nu dat snowleo's hack te downloaden is op ZTSF? zoja, onder welke catagorie dan? Ook ben ik nu weer op zoek naar mooie roggen. ik heb de 2 op ZT.NL al gehad (om herhaling te voorkomen) en dinojos: de parasaurolophus van simba is echt prachtig!SimbArt maar ook deze keer: tijdelijk niet beschikbaar. Maar als het goed is is hij binnenkort weer te downloaden op de AD forums. Best Forum Ever! Krokie contest gewonnen!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 9 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
misschien ish et hier al eerder gezegt maar ik wil graag mooie paarden die op de zoo tycoon wereld site lukt uitpakken ofzow niet. voor die paarden wil ik ook graag erop rijden dat ze spingen over hindernissen en dat je ze kan vasthouden dus naast lopen.
maar die laatste 3 dingen heeft denk ik bijna niemand
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik heb nu de mustang van RR, daar kun je alleen op rijden heb ik gemerkt. http://sites.google.com/site/auroradesignshome/downloads Dat is de website en dan kom je tegelijk bij de download van de Mustang!! veel succes en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!