ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Donderdag, 06 Mei 2010, 13:16 | Bericht # 333
bchubie
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 9 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik wil graag overdekte/glazen volieres zijn die alweer te downloaden of waar zijn die te downloaden? of kan ik die misschien van iemand krijgen via een site dat je dingen kan doorsturen (als die bestaat...?)
Datum: Donderdag, 06 Mei 2010, 13:36 | Bericht # 334
TehDancingKitteh
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
De glazen volière zijn tijdelijk niet meer te downloaden. Normaal gesproken zijn ze verkrijgbaar bij Zeta Designs. Maar Sophie heeft laatst de site vernieuwd, en daardoor zijn nog niet alle downloads beschikbaar. En voor zover ik weet zijn de volières alleen verkrijgbaar bij Zeta.
Maar er is wel een soort glazen huis/volière die je misschien kan gebruiken. Hij staat op Snow leo's site
Datum: Vrijdag, 07 Mei 2010, 18:34 | Bericht # 339
TehDancingKitteh
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
@ Bchubie Hier staat de hack die jij wilt plus nog wat andere handige hacks.
@ Tim Met deze hack kun je de ingang van je park verwijderen, ik weet alleen niet of er dan nog steeds gasten komen. En om zelf een ingang te maken kun je o.a. deze scenery pack-add on van Sophie gebruiken. De brick wall pack, en de andere scenery packs zijn volgens mij voorlopig niet beschikbaar.
Quote (thomvonder) wil je dit voortaan via pb doen, of je spamrapport gaat omhoog srry maar ik ben hier nog best nieuw en ik weet niet echt waanneer je spamt en wat pb is.. het zal wel een bericht ofzow zijn denk ik... sorry
Kijk even in de forumregels Die staan helemaal bovenaan de pagina onder de krokodil