Waar kun je de volgende download vinden......? (ZT2)
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 02 Jan 2009, 10:53 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum.
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 02 Jan 2009 om 10:53
Okapivriend
Datum: Dinsdag, 06 Jul 2010, 18:43 | Bericht # 441
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
de europese otter zit in EE die is te downloaden op de site van dinosaurman de rode ara hier bij de exclusivs de aalscholver op ztw de papegaaiduiker staat ook op de site van dinosaurman Ik weet er nog meer maar niet waar je ze kan downloaden.
owja weet iemand waar ik mooie dieren uit de rimba van burgers zoo kan vinden *vooral herten*
Bericht de europese otter zit in EE die is te downloaden op de site van dinosaurman de rode ara hier bij de exclusivs de aalscholver op ztw de papegaaiduiker staat ook op de site van dinosaurman Ik weet er nog meer maar niet waar je ze kan downloaden.
owja weet iemand waar ik mooie dieren uit de rimba van burgers zoo kan vinden *vooral herten*
Bericht getypt door - Okapivriend Toegevoegd op 06 Jul 2010 om 18:43
joey1
Datum: Woensdag, 07 Jul 2010, 16:49 | Bericht # 442
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
eey bedankt mann ik heb alleen 1 probleem die 25 posts ben ik nog niet aan toe gekomen. dus ik kan niet bij de exclusieves komen heb jullie voor mij trouwens ook links voor websites waar ik mooie dieren en omheiningen kan downloaden
robinnijhof
Datum: Woensdag, 07 Jul 2010, 21:21 | Bericht # 443
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Okapivriend de banteng staat op ztw en de maleise beer volgens mij ook
Bericht Okapivriend de banteng staat op ztw en de maleise beer volgens mij ook Bericht getypt door - robinnijhof Toegevoegd op 07 Jul 2010 om 21:21
Joshua
Datum: Donderdag, 08 Jul 2010, 09:48 | Bericht # 444
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 1
Curator
Ik Wil even mededelen Iedereen die de downloads van "Snowleo" wil moet mij een PB sturen met E-mail
Bericht Ik Wil even mededelen Iedereen die de downloads van "Snowleo" wil moet mij een PB sturen met E-mail Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 08 Jul 2010 om 09:48
gaia
Datum: Donderdag, 08 Jul 2010, 15:36 | Bericht # 445
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
waar kan vogels vinden. ik zoek al eeuwen
Bericht waar kan vogels vinden. ik zoek al eeuwen Bericht getypt door - gaia Toegevoegd op 08 Jul 2010 om 15:36
Joshua
Datum: Vrijdag, 09 Jul 2010, 09:32 | Bericht # 446
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 1
Curator
Je kan ze hier op de site vinden, of op zt.nl ztw.nl
Bericht Je kan ze hier op de site vinden, of op zt.nl ztw.nl Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 09 Jul 2010 om 09:32
gaia
Datum: Vrijdag, 09 Jul 2010, 15:12 | Bericht # 447
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
dankje iki ga ze gelijk downloan
Bericht dankje iki ga ze gelijk downloan Bericht getypt door - gaia Toegevoegd op 09 Jul 2010 om 15:12
Frank
Datum: Dinsdag, 13 Jul 2010, 11:36 | Bericht # 448
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
Curator
Waar kan ik dit bankje vinden:
Start a revolution, start a comeback! ~I'm back, In black!
Bericht Waar kan ik dit bankje vinden: Bericht getypt door - Frank Toegevoegd op 13 Jul 2010 om 11:36
robinnijhof
Datum: Woensdag, 14 Jul 2010, 10:39 | Bericht # 449
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
kan iemand mij de download van dinosaurusman de vogels op sturen hij doet het niet bij mij
Bericht kan iemand mij de download van dinosaurusman de vogels op sturen hij doet het niet bij mij Bericht getypt door - robinnijhof Toegevoegd op 14 Jul 2010 om 10:39
raymondhoek
Datum: Woensdag, 14 Jul 2010, 10:50 | Bericht # 450
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Quote (robinnijhof )
kan iemand mij de download van dinosaurusman de vogels op sturen hij doet het niet bij mij
http://dinosaurmansprojects.webs.com/getzootycoonabcaves.htm
En klik daar gewoon op de vogels. Het is de site van dinosaurman, niet alle vogels zijn al klaar, slechts een paar. Daar kun je op klikken Raymond
Bericht Quote (robinnijhof )
http://dinosaurmansprojects.webs.com/getzootycoonabcaves.htm
En klik daar gewoon op de vogels. Het is de site van dinosaurman, niet alle vogels zijn al klaar, slechts een paar. Daar kun je op klikken Raymond
Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 14 Jul 2010 om 10:50