ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 2 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik bedoel gwn een aantal sites waar ik gemakkelijk dingen kan downloaden. ik gebruik nu 2 goede zootycoon.nl en zootycoonwereld.nl maar dat zijn vast niet de enige???
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 77 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik ben nog steeds heel benieuwd waar ik de houten bassinmuren kan vinden. Kan iemand me een link geven? Want volgens meerdere mensen staan ze op zootycoonwereld, maar daar kan ik ze echt niet vinden.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Hallo, ik ben al heel lang op zoek naar een download voor de voliere, want die heb ik nodig voor het afmaken van mijn dierentuin, zouden jullie misschien een download link kunnen doorsturen naar 3000man@live.nl , PS: op zeta desings is de download weg, op zootycoon.nl doet ie het niet, zouden jullie mij alstublieft willen helpen, alvast dankjewel!!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
@Wouterboy2, Wacht gewoon tot hij er weer staat op Zeta-Designs, want Sophie heeft haar downloads er af gehaald voor een reden, en ik denk dat ze binnenkort komen op haar site.