ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Zaterdag, 18 Jan 2014, 17:18 | Bericht # 5471
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, De kluut staat niet meer op de desbetreffende pagina, weet iemand waar ik hem ergens anders kan downloaden? Bedankt alvast. Binnenkort een update van dierenpark De Beestenboel!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Zaterdag, 18 Jan 2014, 18:16 | Bericht # 5472
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Hoi Laraatje, op ztabc kan je hem vinden in aves. Je hebt dan wel gelijk veel andere vogels maar ik weet niet waar je hem los kan downloaden, sorry. link: http://zootycoonabc.com/forum....b9ec052
Added (18 Jan 2014, 17:16) --------------------------------------------- Dan heb ik ook gelijk een vraagje, weet iemand waar ik een mooie reskin van de ringstaartmaki kan vinden? Ik hoef niet die van radical remake. Die is wel heel mooi maar ik zoek een losse.
Groetjes, Mark
Bericht veranderd door: Mark_23 - Zaterdag, 18 Jan 2014, 18:17
Datum: Zondag, 19 Jan 2014, 14:31 | Bericht # 5475
0
Horeca Medewerker
@ carnotaurus, klopt maar ik zei al dat ik die van RR niet hoef. Ik zoek een aparte En voor je vogels moet je naar NS en dan de raptor pack. Daarin zit de bateleur, witruggier, aasgier en de zwartborstslangenarend.
Datum: Zondag, 19 Jan 2014, 19:04 | Bericht # 5478
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
@ Mark_23, Ik had het raptor pack niet nodig dat was @ carnotaurus, Ik had het over de biome reskins van AD waar je het over had haha Always look on the bright side of life!
Bericht veranderd door: jeffrey - Zondag, 19 Jan 2014, 19:04
Datum: Zondag, 19 Jan 2014, 20:17 | Bericht # 5479
0
Horeca Medewerker
@ jeffrey, oh ja, nu je het zegt. Sorry, lette even niet op Ik heb hier wel een reskin met download link van NS. Je hebt dan wel gelijk een paar reskin rotsen en bomen erbij. Ik kan je de link niet geven want dan moet je ingelogd zijn. Maar je moet dan naar 'downloads' en dan staat hij tussen 'others'