ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Vrijdag, 24 Jan 2014, 15:40 | Bericht # 5492
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ Zaphod, Op ZooAdmin heb je nog een koningspinguin, stormbandpinguin en een adéliepinguin. Bij downloads moet je naar 'User Created' gaan, daar staan ze tussen.
Datum: Maandag, 27 Jan 2014, 17:52 | Bericht # 5495
maramsp
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Heeft iemand voor mij de nederlandse versie van dwintl.dll? en de daarbij behorende config.z2f? Dus eigenlijk, als iemand de nederlandse versie van zoo tycoon 2 heeft, dan zou ik graag deze bestandjes ontvangen. Want volgens mij kan ik mijn engelse versie op die manier dan nederlands maken. Zo niet, wil ik dan maar gelijk vragen hoe ik mijn engelse versie naar het nederlands krijg. Ik bezit de directeurs editie zelf, maar daarvan is een cd naar de knoppen. Dus moest ik het wel via het internet weer downloaden om toch ZT2 weer te kunnen spelen.
kan iemand mij nogmaals de tak met de boto doorsturen pb maar en ik ben op zoek naar de ijsvogel, die had ik vroeger, maar die is niet meer te vinden…. jammergenoeg, en ik wil hem heeeeeeeeeeel graag groetjes van mij
Added (28 Jan 2014, 20:19) --------------------------------------------- en waar kan je deze twee dieren(remake's) vinden?
weet echt niemand het? ik heb het de eigenaar van de foto's gevraagd, maar die weet alleen dat de klipspringer in een pack zit kan ik aan die persoon vragen om hem door te sturen?
ZooZa, laat het weten als je de stokstaart gevonden hebt: die wil ik heel graag! de klipspringer zit volgens mij in het African Mystics pack (oud pack inmiddels) dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!