ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
wezel, op TRT staat volgens mij eentje, ik weet niet welke, de roze/witte zit in Aves, en volgens mij zijn er op Dutch Designs ook wat. (bruine misschien?) dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
normale boomstammen kan je hier vinden, hier en dan bij temperate forest foliage en er zijn wel palenhekken, die zijn te vinden hier op de site bij downloads en dan packs
Datum: Vrijdag, 28 Feb 2014, 02:46 | Bericht # 5520
Merwin
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 10 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Hey, Ik heb me bijna al een jaar lang niet meer in zt2 geïnteresseerd en ik ben er sinds kort weer mee begonnen Mijn vraag is of er veel nieuwe downloads bij zijn gekomen als er een paar hele bijzondere bij zijn gekomen zijn er dan mensen die even een linkje naar die download of website kunnen geven alvast bedankt
Daarnaast zoek ik nog een paar specifieke downloads (ik weet alleen niet of ze wel of niet bestaan ) Ik zoek: Paradijsvogels Een "omheining" die dan eigenlijk een soort van net is die je dan zogenaamd aan het plafond kunt hangen (net als in colchester zoo bij de paradijsvogels) Meer oerwoudachtige bomen waar vogels ook daadwerkelijk in gaan zitten Meer oerwoudachtige planten waar de dieren zich eventueel in kunnen verbergen (ongeveer net als die boom in European expedition) Hoge planten Een soort hack waardoor apen ook echt in bomen klimmen en klauteren van de een na de ander Een soort hack waardoor vogels op verschillende hoogtes en/of snelheden vliegen Iets waardoor vogels los door volières heen kunnen vliegen zonder dat mensen panisch beginnen te gillen en rond te rennen Iets waardoor vogels over omheiningen heen kunnen vliegen (voor dat zelfde volière idee) Iets waardoor vogels en andere kleine dieren onder dingen als die touwhekken heen kunnen lopen (voor alweer dat zelf volière idee) Meer dingen om zt2 realistischer te maken zoals de 5 eerder benoemde downloads waar ik na opzoek ben Meer kleine zoogdieren Meer vissen Meer vogels Vleermuizen (als dieren niet als ambient - of zo iets-) Een paar mooie omheiningen die je goed in grotten kunt gebruiken met glas erin of waar je met een andere manier doorheen kunt kijken Een paar rr's voor dieren planten omheiningen objecten enz. Waar je de hekken kunt vinden om de boom en als binnenste omheining http://i.imgur.com/TRKEKDI.jpg In midu zoo pagina 11 (omdat ik niet zeker wist of de afbeelding het Dee (ik zie hem namelijk nu niet, op dit moment)
En ik ben opzoek (omdat er geen forum voor is en om dat ik nu toch al heel lang aan het typen ben) naar wat met meningen over downloads (en waar ik die uiteindelijk kan vinden) Welke RR gebruiken jullie voor jullie biotopen en habitats ik gebruik nog steeds die van normaal zt2 en ik zoek al een tijdje naar nieuwe maar ik twijfel er steeds over En wat gebruiken jullie als achtergrond en aan de zijkanten van jullie paden ik gebruik zelf altijd als achtergrond van die hele grote stenen voor kust en aan de zijkanten van paden gebruik ik altijd Amerikaanse eiken gemixt met wat random planten een stenen meestal varens en die zelfde stenen maar dan de aller kleinste en dat begin ik ook een beetje zat te raken Als jullie daar even een foto en/of download link van willen sturen Wil ik jullie hartstikke hard daarvoor bedanken