Waar kun je de volgende download vinden......? (ZT2)
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 02 Jan 2009, 10:53 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum.
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 02 Jan 2009 om 10:53
carnotaurus
Datum: Woensdag, 19 Maa 2014, 20:30 | Bericht # 5531
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Giraffe87 , op de oude site Tesara is volgens mijn een pack met de plompe lori en wat lianen. Op NS staat een grijze roodstaartpapegaai, en er zijn dwergpapegaaien op ZTABC te vinden. Helaas zijn er niet zo gigantisch veel. Ik mis ook toerako's, scharrelaars en kaalkopkraaien.
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht Giraffe87 , op de oude site Tesara is volgens mijn een pack met de plompe lori en wat lianen. Op NS staat een grijze roodstaartpapegaai, en er zijn dwergpapegaaien op ZTABC te vinden. Helaas zijn er niet zo gigantisch veel. Ik mis ook toerako's, scharrelaars en kaalkopkraaien.Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 19 Maa 2014 om 20:30
Giraffe87
Datum: Woensdag, 19 Maa 2014, 20:46 | Bericht # 5532
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ carnotaurus , @ ZooZa , dank jullie wel Het aantal tropische vogels uit Afrika valt mij ook een beetje tegen.
Bericht @ carnotaurus , @ ZooZa , dank jullie wel Het aantal tropische vogels uit Afrika valt mij ook een beetje tegen.Bericht getypt door - Giraffe87 Toegevoegd op 19 Maa 2014 om 20:46
OrcaFreak
Datum: Woensdag, 19 Maa 2014, 23:47 | Bericht # 5533
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 9
Kassa Medewerker
ZooHispania : Fischer's toeraco + Livingston's toerako bij de exclusieven (+25 posts) / Wombat + doodshoofdaapje + enkele prachtige grote tropische bomen bij de gewone downloads (+10 posts) Gaia : Langstaartgrondscharrelaar (long-tailed ground roller) Dutch Designs : Zuid-Amerikaanse watervogels, heel wat primaten (wel niet allemaal Zuid-Amerikaans) @ wezel: die rotsen zijn niet te krijgen. Het zijn snowleo's kustrotsen met een persoonlijke reskin.
Bericht veranderd door: OrcaFreak - Woensdag, 19 Maa 2014, 23:48
Bericht ZooHispania : Fischer's toeraco + Livingston's toerako bij de exclusieven (+25 posts) / Wombat + doodshoofdaapje + enkele prachtige grote tropische bomen bij de gewone downloads (+10 posts) Gaia : Langstaartgrondscharrelaar (long-tailed ground roller) Dutch Designs : Zuid-Amerikaanse watervogels, heel wat primaten (wel niet allemaal Zuid-Amerikaans) @ wezel: die rotsen zijn niet te krijgen. Het zijn snowleo's kustrotsen met een persoonlijke reskin.Bericht getypt door - OrcaFreak Toegevoegd op 19 Maa 2014 om 23:47
wezel
Datum: Woensdag, 26 Maa 2014, 19:18 | Bericht # 5534
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
waar kan je van die waterplanten vinden voor een zeekoeien verblijf
Bericht waar kan je van die waterplanten vinden voor een zeekoeien verblijf Bericht getypt door - wezel Toegevoegd op 26 Maa 2014 om 19:18
carnotaurus
Datum: Vrijdag, 28 Maa 2014, 19:12 | Bericht # 5535
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
wezel , volgens mij staan er op TRT en Gaia wel wat waterplanten!
Bericht wezel , volgens mij staan er op TRT en Gaia wel wat waterplanten!Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 28 Maa 2014 om 19:12
Bericht heel erg bedankt Bericht getypt door - wezel Toegevoegd op 29 Maa 2014 om 10:08
mathijsaa
Datum: Maandag, 07 Apr 2014, 10:45 | Bericht # 5537
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
weet iemand waar ik bouwsteigers kan vinden?
Bericht weet iemand waar ik bouwsteigers kan vinden? Bericht getypt door - mathijsaa Toegevoegd op 07 Apr 2014 om 10:45
Verzorger-Jarne
Datum: Maandag, 07 Apr 2014, 14:17 | Bericht # 5538
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 2
Verzorger
Waar kan ik touwen en platforms vinden voor apenverblijven enzo? Ook ben ik op zoek naar een andere versie van de fuut dan die uit de ztao lijst. Die van de lijst legt geen eieren bij mij dus zoek ik een andere versie. Groetjes, Verzorger-jarne
Bericht veranderd door: Verzorger-Jarne - Maandag, 07 Apr 2014, 16:37
Bericht Waar kan ik touwen en platforms vinden voor apenverblijven enzo? Ook ben ik op zoek naar een andere versie van de fuut dan die uit de ztao lijst. Die van de lijst legt geen eieren bij mij dus zoek ik een andere versie. Groetjes, Verzorger-jarne Bericht getypt door - Verzorger-Jarne Toegevoegd op 07 Apr 2014 om 14:17
carnotaurus
Datum: Maandag, 07 Apr 2014, 20:24 | Bericht # 5539
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
Verzorger-Jarne , probeer aves opnieuw te downloaden (NS?) dan zal hij wel moeten kloppen, de mijne planten zich gewoon voort.
Bericht Verzorger-Jarne , probeer aves opnieuw te downloaden (NS?) dan zal hij wel moeten kloppen, de mijne planten zich gewoon voort.Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 07 Apr 2014 om 20:24
Verzorger-Jarne
Datum: Maandag, 07 Apr 2014, 20:37 | Bericht # 5540
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 2
Verzorger
Oke bedankt, Dan probeer ik dat. Groetjes, Verzorger-jarne
Bericht Oke bedankt, Dan probeer ik dat. Groetjes, Verzorger-jarne Bericht getypt door - Verzorger-Jarne Toegevoegd op 07 Apr 2014 om 20:37