ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Zaterdag, 17 Mei 2014, 14:29 | Bericht # 5584
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 154 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Verzorger
Die oranje muren komen van zeta-designs. Die bomen volgens mij van Northern skies, die hack daar ben ik zelf naar op zoek en die andere stijl weet ik niet.
Datum: Zaterdag, 17 Mei 2014, 15:05 | Bericht # 5585
OrcaFreak
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:9
Kassa Medewerker
De gebouwen komen uit het museum pack, onderdeel van Paranoia, niet meer te verkrijgen. Die hack zit ingebouwd in Snowleo's Combi Patch. Aangezien ZTABC down is, waarschijnlijk niet meer te verkrijgen. Hoewel je hiervoor altijd eens op Nexus kan kijken. Die bomen zijn gemaakt door Cat en zijn niet langer te verkrijgen. Ze stonden oorspronkelijk op Gaia en TRT. De muren zijn inderdaad te vinden op ZD. De houten raamstijlen zitten in een apart pack (Addition) ook daar te vinden.
Datum: Dinsdag, 20 Mei 2014, 16:43 | Bericht # 5590
OrcaFreak
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:9
Kassa Medewerker
De ooievaar maakt deel uit van Europian Expeditions en ik geloof dat dat ook op Nexus te vinden is. Anders zal je moeten wachten tot ZTABC weer online komt.