Waar kun je de volgende download vinden......? (ZT2)
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 02 Jan 2009, 10:53 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum.
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 02 Jan 2009 om 10:53
carnotaurus
Datum: Dinsdag, 20 Mei 2014, 17:49 | Bericht # 5591
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
boerroel545 , hij hoort bij Aves. Eerst stond hij nog op de Community Database, maar daar nu ook niet meer, want die is ook uit de lucht. Je zou op User Made Creations kunnen kijken.
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht boerroel545 , hij hoort bij Aves. Eerst stond hij nog op de Community Database, maar daar nu ook niet meer, want die is ook uit de lucht. Je zou op User Made Creations kunnen kijken.Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 20 Mei 2014 om 17:49
boerroel545
Datum: Dinsdag, 20 Mei 2014, 18:36 | Bericht # 5592
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 9
Curator
@ OrcaFreak , bedankt maar ik ga niet betalen voor een account op nexus dus die optie valt af. @ carnotaurus , ik heb gekeken maar ik kon hem helaas niet vinden.
Bericht @ OrcaFreak , bedankt maar ik ga niet betalen voor een account op nexus dus die optie valt af. @ carnotaurus , ik heb gekeken maar ik kon hem helaas niet vinden.Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 20 Mei 2014 om 18:36
OrcaFreak
Datum: Dinsdag, 20 Mei 2014, 18:49 | Bericht # 5593
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 9
Kassa Medewerker
@ Boeroel: Je kan ook een gratis account aanmaken. Gewoon een account aanmaken, maar geen enkele betaaloptie aanduiden. Heel simpel.
Bericht @ Boeroel: Je kan ook een gratis account aanmaken. Gewoon een account aanmaken, maar geen enkele betaaloptie aanduiden. Heel simpel.Bericht getypt door - OrcaFreak Toegevoegd op 20 Mei 2014 om 18:49
mathijsaa
Datum: Donderdag, 22 Mei 2014, 09:22 | Bericht # 5594
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
weet iemand waar ik dit pack kan vinden Africa Sign Mini Pack
Michelaar
Datum: Donderdag, 22 Mei 2014, 15:18 | Bericht # 5595
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Kassa Medewerker
Zou Een van Jullie mij de Green Terror, Emoe en de schuttersvis willen sturen? Ik Kan ze niet meer downloaden.
Eigenaar van McCain Zoo!
Bericht Zou Een van Jullie mij de Green Terror, Emoe en de schuttersvis willen sturen? Ik Kan ze niet meer downloaden. Bericht getypt door - Michelaar Toegevoegd op 22 Mei 2014 om 15:18
KoenZoo
Datum: Donderdag, 22 Mei 2014, 17:29 | Bericht # 5596
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 2
Kassa Medewerker
@ mathijsaa , wat wil je nu precies weten? :P Je geeft zelf al de link naar de download. @ Michelaar , stuur je e-mail even via pm. Ik heb de Emoe wel voor je. De rest heb ik niet.
Bericht @ mathijsaa , wat wil je nu precies weten? :P Je geeft zelf al de link naar de download. @ Michelaar , stuur je e-mail even via pm. Ik heb de Emoe wel voor je. De rest heb ik niet.Bericht getypt door - KoenZoo Toegevoegd op 22 Mei 2014 om 17:29
ZooZa
Datum: Zaterdag, 24 Mei 2014, 07:13 | Bericht # 5597
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 4
Curator
aangezien ik nog als enige in de ZTAO een kleine kantjil heb, kan iemand mij de download doorsturen? de link in de download lijst doet het niet meer...
Bericht aangezien ik nog als enige in de ZTAO een kleine kantjil heb, kan iemand mij de download doorsturen? de link in de download lijst doet het niet meer... Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 24 Mei 2014 om 07:13
KoenZoo
Datum: Zondag, 25 Mei 2014, 18:55 | Bericht # 5598
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 2
Kassa Medewerker
Ik ben op zoek naar de kameel, iemand die mij kan helpen?
Bericht Ik ben op zoek naar de kameel, iemand die mij kan helpen? Bericht getypt door - KoenZoo Toegevoegd op 25 Mei 2014 om 18:55
mathijsaa
Datum: Dinsdag, 27 Mei 2014, 09:10 | Bericht # 5599
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Kassa Medewerker
zou iemand een volledigeeuropian expeditions door willen sturen kan het onderdeel niet vinden voor de vissen
Bericht zou iemand een volledigeeuropian expeditions door willen sturen kan het onderdeel niet vinden voor de vissen Bericht getypt door - mathijsaa Toegevoegd op 27 Mei 2014 om 09:10
NielsG
Datum: Dinsdag, 27 Mei 2014, 16:14 | Bericht # 5600
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ mathijsaa , Ik geloof dat hier de gehele versie te downloaden is, je moet geloof ik wel eerst een account aanmaken..
Bericht @ mathijsaa , Ik geloof dat hier de gehele versie te downloaden is, je moet geloof ik wel eerst een account aanmaken..Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 27 Mei 2014 om 16:14