Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Waar kun je de volgende download vinden......? (ZT2)
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 02 Jan 2009, 10:53 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten.
Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum.

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten.
Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum.

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 02 Jan 2009 om 10:53
Wietse110
Datum: Zondag, 08 Jun 2014, 20:08 | Bericht # 5611   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

waar kan ik het gewone schaap vinden?

wild life is the best life
Berichtwaar kan ik het gewone schaap vinden?

Bericht getypt door - Wietse110
Toegevoegd op 08 Jun 2014 om 20:08
carnotaurus
Datum: Maandag, 09 Jun 2014, 07:58 | Bericht # 5612   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Wietse110, een 'gewoon' schaap is er niet te vinden, wel verschillende rassen (border Leicester lijkt wel op wat je bedoelt denk ik),
deze staan bij het farm animal pack op gaia

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtWietse110, een 'gewoon' schaap is er niet te vinden, wel verschillende rassen (border Leicester lijkt wel op wat je bedoelt denk ik),
deze staan bij het farm animal pack op gaia

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 09 Jun 2014 om 07:58
Kit_Fisto
Datum: Zondag, 22 Jun 2014, 08:19 | Bericht # 5613   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

weet iemand waar je de hack om je ingang te slopen kan downloaden? het liefst die van snowleo. 

gr. Marijn  ;)

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Berichtweet iemand waar je de hack om je ingang te slopen kan downloaden? het liefst die van snowleo. 

gr. Marijn  ;)

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 22 Jun 2014 om 08:19
mathijsaa
Datum: Zondag, 22 Jun 2014, 10:09 | Bericht # 5614   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 1

Kassa Medewerker

@ Kit_Fisto, kan hem wel naar je doorsturen als je wilt

Bericht@ Kit_Fisto, kan hem wel naar je doorsturen als je wilt

Bericht getypt door - mathijsaa
Toegevoegd op 22 Jun 2014 om 10:09
Kit_Fisto
Datum: Zondag, 22 Jun 2014, 11:08 | Bericht # 5615   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

@ mathijsaa, zou je ook een linkje kunnen sturen waar je hem hebt gedownload?

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht@ mathijsaa, zou je ook een linkje kunnen sturen waar je hem hebt gedownload?

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 22 Jun 2014 om 11:08
OrcaFreak
Datum: Zondag, 22 Jun 2014, 11:42 | Bericht # 5616   
OrcaFreak 
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 9

Kassa Medewerker

@ Kit-Fisto: Die hack stond op ZTABC, maar aangezien ZTABC niet langer bestaan, is de hack dus ook niet langer beschikbaar. De enige manier waarop je hem nog kan krijgen is als iemand die hem heeft bereidt is deze met jou te delen ;)

Bericht@ Kit-Fisto: Die hack stond op ZTABC, maar aangezien ZTABC niet langer bestaan, is de hack dus ook niet langer beschikbaar. De enige manier waarop je hem nog kan krijgen is als iemand die hem heeft bereidt is deze met jou te delen ;)

Bericht getypt door - OrcaFreak
Toegevoegd op 22 Jun 2014 om 11:42
boy-_-tu
Datum: Zondag, 22 Jun 2014, 18:04 | Bericht # 5617   
boy-_-tu 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

boy-_-tu
Hallo, weet iemand misschien waar ik donkere muren kan downloaden om een nachtdierenverblijf te maken??
Bericht boy-_-tu
Hallo, weet iemand misschien waar ik donkere muren kan downloaden om een nachtdierenverblijf te maken??

Bericht getypt door - boy-_-tu
Toegevoegd op 22 Jun 2014 om 18:04
Merwin
Datum: Maandag, 23 Jun 2014, 10:45 | Bericht # 5618   
Merwin 
ZTSF Gegevens

Stagiaire

Hey,
Weet iemand waar ik downloads kan vinden om zt2 VEEEL realistischer te maken?? Denk aan remakes van planten en dieren en biomes, hacks waardoor dieren zich natuurlijker gedragen (in groepen lopen in bomen vliegen en klimmen dat een aap meer in een boom zit dan in de grond) dat apen en vogels van tak naar tak slingeren en klimmen zonder eerst op de grond te hoeven komen en dat ze in elke boom kunnen klimmen.
Een onderwater tunnel met wat aan allebij de kanten en boven je.
Dat dieren (denk aan pauwen) gewoon los door je dierentuin kunnen lopen zonder dat mensen panisch gaan lopen rond rennen
Het zelfs als hier boven alleen dan voor volières dat ze gewoon over het pad lopen
Dat vogels op verschillende hoogtes vliegen en ook meer in bomen zitten
Dat kleine dieren en vogels onder of boven dat touwhek kunnen lopen klimmen of vliegen
Beplanting voor graslanden en water
Spullen en dieren voor een mooi nachthuis en aquarium gebouw
Kleine apen
vogels
vissen
hoefdieren
Roofdieren
Vleermuizen als dier niet als ambient
Mooie spullen voor tropen hallen

En dan het liefst die dingen die zo echt mogelijk lijken want ik wil zt2 zo echt mogelijk hebben.
Gr. Merwin Wienk
BerichtHey,
Weet iemand waar ik downloads kan vinden om zt2 VEEEL realistischer te maken?? Denk aan remakes van planten en dieren en biomes, hacks waardoor dieren zich natuurlijker gedragen (in groepen lopen in bomen vliegen en klimmen dat een aap meer in een boom zit dan in de grond) dat apen en vogels van tak naar tak slingeren en klimmen zonder eerst op de grond te hoeven komen en dat ze in elke boom kunnen klimmen.
Een onderwater tunnel met wat aan allebij de kanten en boven je.
Dat dieren (denk aan pauwen) gewoon los door je dierentuin kunnen lopen zonder dat mensen panisch gaan lopen rond rennen
Het zelfs als hier boven alleen dan voor volières dat ze gewoon over het pad lopen
Dat vogels op verschillende hoogtes vliegen en ook meer in bomen zitten
Dat kleine dieren en vogels onder of boven dat touwhek kunnen lopen klimmen of vliegen
Beplanting voor graslanden en water
Spullen en dieren voor een mooi nachthuis en aquarium gebouw
Kleine apen
vogels
vissen
hoefdieren
Roofdieren
Vleermuizen als dier niet als ambient
Mooie spullen voor tropen hallen

En dan het liefst die dingen die zo echt mogelijk lijken want ik wil zt2 zo echt mogelijk hebben.
Gr. Merwin Wienk

Bericht getypt door - Merwin
Toegevoegd op 23 Jun 2014 om 10:45
JowJonas
Datum: Maandag, 23 Jun 2014, 18:35 | Bericht # 5619   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

@ boy-_-tu, Ik weet dat ze al bestaan, maar ik denk niet dat je ze ergens kan downloaden.

@ Merwino, - Voor die gedragsveranderingen bestaan er niet echt downloads.
- Zo'n hack bestaat denk ik ook niet. Misschien moet je gewoon wat in de codering veranderen hiervoor. Hier op het forum kan je een onzichtbaar pad downloaden, maar dan lopen de dieren natuurlijk niet over het pad.
- Kijk eens bij de downloads van Gaia, Nskies, Aurora Designs, Nexus, ... Daar vind je enorm veel prachtige, realistische downloads.

Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
Bericht@ boy-_-tu, Ik weet dat ze al bestaan, maar ik denk niet dat je ze ergens kan downloaden.

@ Merwino, - Voor die gedragsveranderingen bestaan er niet echt downloads.
- Zo'n hack bestaat denk ik ook niet. Misschien moet je gewoon wat in de codering veranderen hiervoor. Hier op het forum kan je een onzichtbaar pad downloaden, maar dan lopen de dieren natuurlijk niet over het pad.
- Kijk eens bij de downloads van Gaia, Nskies, Aurora Designs, Nexus, ... Daar vind je enorm veel prachtige, realistische downloads.

Bericht getypt door - JowJonas
Toegevoegd op 23 Jun 2014 om 18:35
ZooZa
Datum: Maandag, 23 Jun 2014, 19:34 | Bericht # 5620   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

@ JowJonas@ Merwino, vergeet Zeta Designs, Zoo Hispania, The Round Table, Tesara niet!
Feral heeft ook mooie downloads!

Bericht@ JowJonas@ Merwino, vergeet Zeta Designs, Zoo Hispania, The Round Table, Tesara niet!
Feral heeft ook mooie downloads!

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 23 Jun 2014 om 19:34
Search:

Hosted by uCoz