ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Wietse110, een 'gewoon' schaap is er niet te vinden, wel verschillende rassen (border Leicester lijkt wel op wat je bedoelt denk ik), deze staan bij het farm animal pack op gaia dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Datum: Zondag, 22 Jun 2014, 11:42 | Bericht # 5616
OrcaFreak
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:9
Kassa Medewerker
@ Kit-Fisto: Die hack stond op ZTABC, maar aangezien ZTABC niet langer bestaan, is de hack dus ook niet langer beschikbaar. De enige manier waarop je hem nog kan krijgen is als iemand die hem heeft bereidt is deze met jou te delen
Datum: Maandag, 23 Jun 2014, 10:45 | Bericht # 5618
Merwin
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 10 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Hey, Weet iemand waar ik downloads kan vinden om zt2 VEEEL realistischer te maken?? Denk aan remakes van planten en dieren en biomes, hacks waardoor dieren zich natuurlijker gedragen (in groepen lopen in bomen vliegen en klimmen dat een aap meer in een boom zit dan in de grond) dat apen en vogels van tak naar tak slingeren en klimmen zonder eerst op de grond te hoeven komen en dat ze in elke boom kunnen klimmen. Een onderwater tunnel met wat aan allebij de kanten en boven je. Dat dieren (denk aan pauwen) gewoon los door je dierentuin kunnen lopen zonder dat mensen panisch gaan lopen rond rennen Het zelfs als hier boven alleen dan voor volières dat ze gewoon over het pad lopen Dat vogels op verschillende hoogtes vliegen en ook meer in bomen zitten Dat kleine dieren en vogels onder of boven dat touwhek kunnen lopen klimmen of vliegen Beplanting voor graslanden en water Spullen en dieren voor een mooi nachthuis en aquarium gebouw Kleine apen vogels vissen hoefdieren Roofdieren Vleermuizen als dier niet als ambient Mooie spullen voor tropen hallen
En dan het liefst die dingen die zo echt mogelijk lijken want ik wil zt2 zo echt mogelijk hebben. Gr. Merwin Wienk
Datum: Maandag, 23 Jun 2014, 18:35 | Bericht # 5619
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ boy-_-tu, Ik weet dat ze al bestaan, maar ik denk niet dat je ze ergens kan downloaden.
@ Merwino, - Voor die gedragsveranderingen bestaan er niet echt downloads. - Zo'n hack bestaat denk ik ook niet. Misschien moet je gewoon wat in de codering veranderen hiervoor. Hier op het forum kan je een onzichtbaar pad downloaden, maar dan lopen de dieren natuurlijk niet over het pad. - Kijk eens bij de downloads van Gaia, Nskies, Aurora Designs, Nexus, ... Daar vind je enorm veel prachtige, realistische downloads.