Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Waar kun je de volgende download vinden......? (ZT2)
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 02 Jan 2009, 10:53 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten.
Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum.

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten.
Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum.

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 02 Jan 2009 om 10:53
carnotaurus
Datum: Maandag, 23 Jun 2014, 20:49 | Bericht # 5621   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

nou, even stuk voor stuk:
- remakes en reskins zijn overal te vinden: gedragsveranderingen zijn gemaakt voor zebra's en gazelles, maar niet uitgebracht,
en het van tak naar tak slingeren etc. is - voor over we nu weten - onmogelijk in ZT2
- een onderwatertunnel is twee keer gemaakt (raymond en snowleo) maar nooit uitgebracht.
Een soort van tunnel die niet helemaal goed werkt is op Gaia te vinden.
- mensen blijven altijd schreeuwen: gewoon geen bezoekers plaatsen in de enige oplossing.
- hekjes aan weerszijden van het pad plaatsen is mogelijk, dan lijkt het erop, of zoals hierboven: geen bezoekers laten komen!
- vogels op verschillende hoogtes is een hack van ZT Vulcano, weet niet of die er nog is.
- is er niet
- voor beplanting zou ik op Gaia, TRT of ZD kijken.
- ook voor een aquarium etc. gewoon op die sites kijken.
- voor alle dieren gewoon op Gaia, TRT, ZD etc. kijken, vleermuizen vooral op Gaia/TRT.
- ook voor tropenhallen geld hetzelfde.

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Berichtnou, even stuk voor stuk:
- remakes en reskins zijn overal te vinden: gedragsveranderingen zijn gemaakt voor zebra's en gazelles, maar niet uitgebracht,
en het van tak naar tak slingeren etc. is - voor over we nu weten - onmogelijk in ZT2
- een onderwatertunnel is twee keer gemaakt (raymond en snowleo) maar nooit uitgebracht.
Een soort van tunnel die niet helemaal goed werkt is op Gaia te vinden.
- mensen blijven altijd schreeuwen: gewoon geen bezoekers plaatsen in de enige oplossing.
- hekjes aan weerszijden van het pad plaatsen is mogelijk, dan lijkt het erop, of zoals hierboven: geen bezoekers laten komen!
- vogels op verschillende hoogtes is een hack van ZT Vulcano, weet niet of die er nog is.
- is er niet
- voor beplanting zou ik op Gaia, TRT of ZD kijken.
- ook voor een aquarium etc. gewoon op die sites kijken.
- voor alle dieren gewoon op Gaia, TRT, ZD etc. kijken, vleermuizen vooral op Gaia/TRT.
- ook voor tropenhallen geld hetzelfde.

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 23 Jun 2014 om 20:49
Merwin
Datum: Maandag, 23 Jun 2014, 22:41 | Bericht # 5622   
Merwin 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Stagiaire

Bedankt jongens
Ik heb nog nooit echt gekeken op de sites TRT, Gaia en ZTV.
Heeft iemand die tunnel van snowleo of Raymond?? Of mag die niet gegeven worden?? Als het wel mag wil diegene mij dan een pb of mail sturen met hem erin??
Gr. Merwin
BerichtBedankt jongens
Ik heb nog nooit echt gekeken op de sites TRT, Gaia en ZTV.
Heeft iemand die tunnel van snowleo of Raymond?? Of mag die niet gegeven worden?? Als het wel mag wil diegene mij dan een pb of mail sturen met hem erin??
Gr. Merwin

Bericht getypt door - Merwin
Toegevoegd op 23 Jun 2014 om 22:41
ZooZa
Datum: Dinsdag, 24 Jun 2014, 08:37 | Bericht # 5623   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO

Curator

merwino, de tunnel van snowleo en raymond zijn nog niet uitgebracht helaas
groetjes van mij

Berichtmerwino, de tunnel van snowleo en raymond zijn nog niet uitgebracht helaas
groetjes van mij

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 24 Jun 2014 om 08:37
hiddje99
Datum: Dinsdag, 24 Jun 2014, 09:29 | Bericht # 5624   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

ZTAO
Reputatie: 1

Vrijwilliger

waar kun je die rotsen vinden die je gewoon overal kunt plaatsen
Berichtwaar kun je die rotsen vinden die je gewoon overal kunt plaatsen

Bericht getypt door - hiddje99
Toegevoegd op 24 Jun 2014 om 09:29
Merwin
Datum: Dinsdag, 24 Jun 2014, 11:24 | Bericht # 5625   
Merwin 
ZTSF Gegevens

Stagiaire

Is er wel een release date?? En worden ze eigenlijk wel uitgebracht??

Added (24 Jun 2014, 11:16)
---------------------------------------------
Hidje39 dat zijn geen speciale rotsen daar is een hack voor die je kan downloaden op zetadesigns en ik denk dat ik wel weet welke rotsen jij bedoelt kan jij daar een keer een plaatje van posten?? In ieder geval kan je met die hack van zd alle bomen planten en rotsen neerzetten waar je wilt!!
Gr. Merwin

Added (24 Jun 2014, 11:24)
Hier deze pagina https://sites.google.com/site/rubensophiedesigns/Downloads/Hacks en dan moet je omlaag scrollen naar non grid foliage and rocks

BerichtIs er wel een release date?? En worden ze eigenlijk wel uitgebracht??

Added (24 Jun 2014, 11:16)
Hidje39 dat zijn geen speciale rotsen daar is een hack voor die je kan downloaden op zetadesigns en ik denk dat ik wel weet welke rotsen jij bedoelt kan jij daar een keer een plaatje van posten?? In ieder geval kan je met die hack van zd alle bomen planten en rotsen neerzetten waar je wilt!!
Gr. Merwin

Added (24 Jun 2014, 11:24)
Hier deze pagina https://sites.google.com/site/rubensophiedesigns/Downloads/Hacks en dan moet je omlaag scrollen naar non grid foliage and rocks

Toegevoegd op 24 Jun 2014 om 11:24
Merwin
Datum: Dinsdag, 24 Jun 2014, 16:35 | Bericht # 5626   
Merwin 
ZTSF Gegevens

Stagiaire

Ja ik dacht al dat jij die bedoelde. Ik heb ze zelf wel maar weet niet meer waar ik ze vandaan heb. Ik zoek wel ff voor je en ik zeg als ik ze heb.

Added (24 Jun 2014, 16:35)
Je kan in ieder geval alle stenen en zo verplaatsen door die hack

BerichtJa ik dacht al dat jij die bedoelde. Ik heb ze zelf wel maar weet niet meer waar ik ze vandaan heb. Ik zoek wel ff voor je en ik zeg als ik ze heb.

Added (24 Jun 2014, 16:35)
Je kan in ieder geval alle stenen en zo verplaatsen door die hack

Toegevoegd op 24 Jun 2014 om 16:35
ZooZa
Datum: Dinsdag, 24 Jun 2014, 16:47 | Bericht # 5627   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ hiddje99@ Merwino, die rotsen zijn niet meer verkrijgbaar helaas, ze stonden op ZT ABC maar die is nu offline...
wel is er door Sophie op Zeta Designs een rotsen pack gemaakt, het zijn precies dezelfde en meer, maar dan met een andere 'kleur'
verder kan je ze dus alleen door elkaar plaatsen door de non grid hack
groetjes van mij

Bericht@ hiddje99@ Merwino, die rotsen zijn niet meer verkrijgbaar helaas, ze stonden op ZT ABC maar die is nu offline...
wel is er door Sophie op Zeta Designs een rotsen pack gemaakt, het zijn precies dezelfde en meer, maar dan met een andere 'kleur'
verder kan je ze dus alleen door elkaar plaatsen door de non grid hack
groetjes van mij

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 24 Jun 2014 om 16:47
JowJonas
Datum: Vrijdag, 27 Jun 2014, 14:58 | Bericht # 5628   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Weet iemand waar je al die takken kan krijgen? IK zoek er al eeuwen naar.

Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
BerichtWeet iemand waar je al die takken kan krijgen? IK zoek er al eeuwen naar.

Bericht getypt door - JowJonas
Toegevoegd op 27 Jun 2014 om 14:58
Kit_Fisto
Datum: Vrijdag, 27 Jun 2014, 17:12 | Bericht # 5629   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

weet iemand waar je deze hekken kan vinden? (de linker) 

en deze houten hekken. 

alvast heel erg bedankt! 

gr. Marijn  ;)

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Berichtweet iemand waar je deze hekken kan vinden? (de linker) 

en deze houten hekken. 

alvast heel erg bedankt! 

gr. Marijn  ;)

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 27 Jun 2014 om 17:12
OrcaFreak
Datum: Vrijdag, 27 Jun 2014, 18:09 | Bericht # 5630   
OrcaFreak 
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 9

Kassa Medewerker

@ JowJonas: Die takken werden gemaakt door Cat, stonden op Gaia en TRT, maar zijn niet langer beschikbaar.

@ Kit_Fisto: Het eerste hek vind je op Zeta Designs; het tweede werd gemaakt door Roxa, stond op ZTABC, maar is niet langer beschikbaar.

Bericht@ JowJonas: Die takken werden gemaakt door Cat, stonden op Gaia en TRT, maar zijn niet langer beschikbaar.

@ Kit_Fisto: Het eerste hek vind je op Zeta Designs; het tweede werd gemaakt door Roxa, stond op ZTABC, maar is niet langer beschikbaar.

Bericht getypt door - OrcaFreak
Toegevoegd op 27 Jun 2014 om 18:09
Search:

Hosted by uCoz