ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
nou, even stuk voor stuk: - remakes en reskins zijn overal te vinden: gedragsveranderingen zijn gemaakt voor zebra's en gazelles, maar niet uitgebracht, en het van tak naar tak slingeren etc. is - voor over we nu weten - onmogelijk in ZT2 - een onderwatertunnel is twee keer gemaakt (raymond en snowleo) maar nooit uitgebracht. Een soort van tunnel die niet helemaal goed werkt is op Gaia te vinden. - mensen blijven altijd schreeuwen: gewoon geen bezoekers plaatsen in de enige oplossing. - hekjes aan weerszijden van het pad plaatsen is mogelijk, dan lijkt het erop, of zoals hierboven: geen bezoekers laten komen! - vogels op verschillende hoogtes is een hack van ZT Vulcano, weet niet of die er nog is. - is er niet - voor beplanting zou ik op Gaia, TRT of ZD kijken. - ook voor een aquarium etc. gewoon op die sites kijken. - voor alle dieren gewoon op Gaia, TRT, ZD etc. kijken, vleermuizen vooral op Gaia/TRT. - ook voor tropenhallen geld hetzelfde. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Datum: Maandag, 23 Jun 2014, 22:41 | Bericht # 5622
Merwin
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 10 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Bedankt jongens Ik heb nog nooit echt gekeken op de sites TRT, Gaia en ZTV. Heeft iemand die tunnel van snowleo of Raymond?? Of mag die niet gegeven worden?? Als het wel mag wil diegene mij dan een pb of mail sturen met hem erin?? Gr. Merwin
Datum: Dinsdag, 24 Jun 2014, 11:24 | Bericht # 5625
Merwin
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 10 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Is er wel een release date?? En worden ze eigenlijk wel uitgebracht??
Added (24 Jun 2014, 11:16) --------------------------------------------- Hidje39 dat zijn geen speciale rotsen daar is een hack voor die je kan downloaden op zetadesigns en ik denk dat ik wel weet welke rotsen jij bedoelt kan jij daar een keer een plaatje van posten?? In ieder geval kan je met die hack van zd alle bomen planten en rotsen neerzetten waar je wilt!! Gr. Merwin
@ hiddje99, @ Merwino, die rotsen zijn niet meer verkrijgbaar helaas, ze stonden op ZT ABC maar die is nu offline... wel is er door Sophie op Zeta Designs een rotsen pack gemaakt, het zijn precies dezelfde en meer, maar dan met een andere 'kleur' verder kan je ze dus alleen door elkaar plaatsen door de non grid hack groetjes van mij