ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Dinsdag, 02 Dec 2014, 18:28 | Bericht # 5621
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 3 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
beste leden ik heb een vraag over de biome downloads van aurora designs, ik heb de additional biomes gedownload alleen ik krijg ze niet extra in mijn spel, weet iemand hoe dit moet?
hoe moet ik dat zelf maken (de infoborden en dat binnenverblijf) kan je miss er een video of uitleggende tekst over geven want dat heb ik al een keer geprobeerd maar heb nergens gevonden waar en hoe het moet
en wat het wildrooster betreft die heb ik een keer gezien in een showroom van iemand
gr Merwin
Bericht veranderd door: Merwin - Woensdag, 03 Dec 2014, 17:29
Datum: Zondag, 07 Dec 2014, 08:41 | Bericht # 5624
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 5 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Vrijwilliger
weet iemand waar ik een of andere hack kan vinden zodat planten, bomen en rotsen niet meer in zo'n vast blokje moeten maar dat je ze gewoon bij elkaar in de buurt kan plaatsen
Merwin, ik weet echt wel wat een Afgaans edelhert is, maar ik weet niet of die er is voor ZT2. en uitleg over die borden kun je vinden op Gaia of TRT. Ik zou zeggen: probeer het, en als het niet lukt PM me maar. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Datum: Donderdag, 11 Dec 2014, 20:36 | Bericht # 5630
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Weet iemand downloads van mooie kangoeroes/wallabies /enz? (Andere Australische dieren mogen ook, maar de kans dat ik ze al heb is groot) Deviantart | Natuurgebied De Zwaan