ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Parkeerhulp
@ ZooZa, @ JowJonas, super bedankt! alleen denk ik dat de rotsen van snowleo en die van zeta designs niet te downloaden zijn (tenzij iemand ze zou willen doorsturen?) Alea iacta est
weet iemand grevy-, chapman-, damara-, of bergzebra's te vinden? Ik elk geval een andere (onder)soort dan de grants zebra van ZT2.
En weet iemand of er een mooie groene pauw te vinden is. (misschien de indo-chinese van het ZTABC?) dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ Gwylkill, Euhm, ik kan me aan pack herinneren... Het waren allemaal van die kleine ronde struikjes met bloemen eruit. Als ik er terug op kom zal ik het laten weten!
@ Gwylkill, hier ga je link @ JowJonas, @ wezel, je hebt dan wel eerst de combipatch nodig, en die is niet meer beschikbaar ik zoek hem ook, dus als iemand hem heeft, even zeggen groetjes van mij