ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Maandag, 12 Jan 2015, 19:27 | Bericht # 5661
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ik dacht dat deze niet meer te verkrijgen was, maar misschien is er ergens nog een site die de download aanbied anders moet je iemand even vragen of ze hem willen doorsturen.
Kit_Fisto, moerashert zit in Artiodactyla (Amerika), ik dacht op nexus. de cubaanse krokodil zit in Crocodilya op Nexus. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
er is ergens een zonneral te vinden, niet precies waar hij is ook niet echt realistisch, dus ik denk dat we maar moeten wachten op een nieuwe en het tot dan maar hier mee moeten doen ~ZooZa
Added (10 Feb 2015, 19:33) ---------------------------------------------
Datum: Donderdag, 12 Feb 2015, 16:49 | Bericht # 5668
Zuppri
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Hallo ! Ik zoek de Wild china pack. Ik heb een paar links gezien, maar de site van ZT ABC doet het niet, en al de dropbox links die ik gezien heb ook niet ;(