Waar kun je de volgende download vinden......? (ZT2)
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 02 Jan 2009, 10:53 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum.
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 02 Jan 2009 om 10:53
briank
Datum: Woensdag, 27 Mei 2009, 16:30 | Bericht # 51
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Waar kun je verschillende soorten basins vinden, deze + die houte bakstenen muren worden een beetje saai om mee te bouwen :P
Bericht Waar kun je verschillende soorten basins vinden, deze + die houte bakstenen muren worden een beetje saai om mee te bouwen :P Bericht getypt door - briank Toegevoegd op 27 Mei 2009 om 16:30
rezasaurus
Datum: Vrijdag, 29 Mei 2009, 09:18 | Bericht # 52
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Je kan houten bassin muren downloaden op ztabc
Bericht Je kan houten bassin muren downloaden op ztabc Bericht getypt door - rezasaurus Toegevoegd op 29 Mei 2009 om 09:18
aegle
Datum: Maandag, 08 Jun 2009, 21:40 | Bericht # 53
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
waar kan ik de manne rob vinden
Bericht waar kan ik de manne rob vinden Bericht getypt door - aegle Toegevoegd op 08 Jun 2009 om 21:40
joren
Datum: Dinsdag, 09 Jun 2009, 15:42 | Bericht # 54
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Ik zoek de witkeel varaan en de geoffry's kat
AAAAAHHH
Bericht Ik zoek de witkeel varaan en de geoffry's kat Bericht getypt door - joren Toegevoegd op 09 Jun 2009 om 15:42
rezasaurus
Datum: Dinsdag, 09 Jun 2009, 17:31 | Bericht # 55
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
de geoffry's kat kan je downloaden op paardjeee's site en op ztabc
Bericht veranderd door: rezasaurus - Donderdag, 11 Jun 2009, 17:52
Bericht de geoffry's kat kan je downloaden op paardjeee's site en op ztabc Bericht getypt door - rezasaurus Toegevoegd op 09 Jun 2009 om 17:31
sander46
Datum: Dinsdag, 16 Jun 2009, 20:26 | Bericht # 56
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
waar kan ik het huntihartebeest vinden
ik heet sander zo mag je me ook noemen ik zit op ook zootycoon.nl de projeckten van REY zijn prachtig
Bericht waar kan ik het huntihartebeest vinden Bericht getypt door - sander46 Toegevoegd op 16 Jun 2009 om 20:26
rezasaurus
Datum: Vrijdag, 19 Jun 2009, 10:45 | Bericht # 57
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
er zit een hartebeest in world wide wonders (met de naam hirola alleen) dat pack is gacenseld.
Bericht veranderd door: rezasaurus - Vrijdag, 19 Jun 2009, 10:48
Bericht er zit een hartebeest in world wide wonders (met de naam hirola alleen) dat pack is gacenseld. Bericht getypt door - rezasaurus Toegevoegd op 19 Jun 2009 om 10:45
Laraatje2008
Datum: Zondag, 28 Jun 2009, 10:43 | Bericht # 58
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Ik zoek een paar dingen vanwege een computercrash en daardoor heb ik maar weinig downloads. Ten eerste een goede zoomhack, daarna de voliere van Sophie, eigenlijk alleen de grote voliere en daarna zou ik graag wat Australische dieren willen hebben, want ik wil een nevendierentuin maken van Park Larissa. Bedankt alvast en ik heb waarschijnlijk nog meer downloads die ik mis, maar daar kom ik vanzelf wel achter en laat hier wel een bericht achter. Bedankt en nog een zonnige dag gewenst en groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Hallo iedereen, Ik zoek een paar dingen vanwege een computercrash en daardoor heb ik maar weinig downloads. Ten eerste een goede zoomhack, daarna de voliere van Sophie, eigenlijk alleen de grote voliere en daarna zou ik graag wat Australische dieren willen hebben, want ik wil een nevendierentuin maken van Park Larissa. Bedankt alvast en ik heb waarschijnlijk nog meer downloads die ik mis, maar daar kom ik vanzelf wel achter en laat hier wel een bericht achter. Bedankt en nog een zonnige dag gewenst en groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 28 Jun 2009 om 10:43
raymondhoek
Datum: Zondag, 28 Jun 2009, 11:00 | Bericht # 59
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
Zowel de voliére is te downloaden op ZT.NL De zoomhack op deze site. En australische dieren: Kijk maar eens in de ZT2 download lijst. Je zult genoeg vinden als je gaat zoeken naar "Australische". Raymond
Bericht Zowel de voliére is te downloaden op ZT.NL De zoomhack op deze site. En australische dieren: Kijk maar eens in de ZT2 download lijst. Je zult genoeg vinden als je gaat zoeken naar "Australische". Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 28 Jun 2009 om 11:00
killerwhale
Datum: Maandag, 29 Jun 2009, 10:58 | Bericht # 60
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
hoi ik heb een vraagje heeft iemand enig idee of er een hack is dat je showplatforms in waterkan plaatsen alvast bedankt
Rip Sharkan Orka van Marineland LOST!
Bericht hoi ik heb een vraagje heeft iemand enig idee of er een hack is dat je showplatforms in waterkan plaatsen alvast bedankt
Bericht getypt door - killerwhale Toegevoegd op 29 Jun 2009 om 10:58