Waar kun je de volgende download vinden......? (ZT2)
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 02 Jan 2009, 10:53 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum.
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 02 Jan 2009 om 10:53
raymondhoek
Datum: Maandag, 06 Jul 2009, 22:02 | Bericht # 71
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
BB de demo, is ook op deze site te downloaden. Op ZT-wereld staat hij zelfs doorgelinkt naar onze site... Dus op deze site heb je de beste snelheid Raymond
Bericht BB de demo, is ook op deze site te downloaden. Op ZT-wereld staat hij zelfs doorgelinkt naar onze site... Dus op deze site heb je de beste snelheid Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 06 Jul 2009 om 22:02
Erry2000
Datum: Maandag, 06 Jul 2009, 22:43 | Bericht # 72
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
7
Technisch medewerker
Curator
Je kunt de volieremuren ook gewoon los downloaden op ZTW. Ze staan bij de AA downloads, onder Beautiful Birds .
Forget the crew... Follow the rules!
Bericht Je kunt de volieremuren ook gewoon los downloaden op ZTW. Ze staan bij de AA downloads, onder Beautiful Birds . Bericht getypt door - Erry2000 Toegevoegd op 06 Jul 2009 om 22:43
aegle
Datum: Dinsdag, 07 Jul 2009, 14:03 | Bericht # 73
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik ben op zoek naar een aantal dieren smalsnafel ibis rode lepelaar koe reiger zilver reiger steltkluut jassana
Bericht ik ben op zoek naar een aantal dieren smalsnafel ibis rode lepelaar koe reiger zilver reiger steltkluut jassana
Bericht getypt door - aegle Toegevoegd op 07 Jul 2009 om 14:03
LAwrence
Datum: Woensdag, 08 Jul 2009, 13:05 | Bericht # 74
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Quote (aegle )
rode lepelaar
This one can be found here at Ztabc.de http://www.zootycoonabc.de/include.php?path=download&contentid=2016
Bericht Quote (aegle )
rode lepelaar
This one can be found here at Ztabc.de http://www.zootycoonabc.de/include.php?path=download&contentid=2016
Bericht getypt door - LAwrence Toegevoegd op 08 Jul 2009 om 13:05
Wertyum
Datum: Vrijdag, 10 Jul 2009, 07:38 | Bericht # 75
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Hoi jongens, Weet iemand waar het doodshoofdaapje te vinden is, Heb die vraag al eerder gehoord op de vorige pagina's
Wertyum
Bericht Hoi jongens, Weet iemand waar het doodshoofdaapje te vinden is, Heb die vraag al eerder gehoord op de vorige pagina's
Wertyum
Bericht getypt door - Wertyum Toegevoegd op 10 Jul 2009 om 07:38
thomvonder
Datum: Vrijdag, 10 Jul 2009, 08:01 | Bericht # 76
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
op zootycoon igloo bij de exclusieve maar als je mij een pb stuurt met je emailadres wil ik hem wel opsturen
Bericht op zootycoon igloo bij de exclusieve maar als je mij een pb stuurt met je emailadres wil ik hem wel opsturen Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 10 Jul 2009 om 08:01
LAwrence
Datum: Vrijdag, 10 Jul 2009, 11:31 | Bericht # 77
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Good advice Thank you for your efforts.
Bericht Good advice Thank you for your efforts.
Bericht getypt door - LAwrence Toegevoegd op 10 Jul 2009 om 11:31
raymondhoek
Datum: Vrijdag, 10 Jul 2009, 14:34 | Bericht # 78
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
Quote (llllll )
where can i find dgfhfu FYTREOLGFFF
Vat dit maar op als een LAATSTE waarschuwing!! Nog 1 zo'n dergelijk bericht en je zult worden VERBANNEN !!
---> Je hebt PB
Raymond (Site-admin)
Bericht Quote (llllll )
where can i find dgfhfu FYTREOLGFFF
Vat dit maar op als een LAATSTE waarschuwing!! Nog 1 zo'n dergelijk bericht en je zult worden VERBANNEN !!
---> Je hebt PB
Raymond (Site-admin)
Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 10 Jul 2009 om 14:34
rezasaurus
Datum: Zondag, 12 Jul 2009, 09:24 | Bericht # 79
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Laraatje2008 er is in de ztw downloadsecctie en vogelbekdier, op ztabc kan je kangaroe's dowloaden. en op caldera unlimited kan je de tasmaanse duivel downloaden
Bericht Laraatje2008 er is in de ztw downloadsecctie en vogelbekdier, op ztabc kan je kangaroe's dowloaden. en op caldera unlimited kan je de tasmaanse duivel downloaden Bericht getypt door - rezasaurus Toegevoegd op 12 Jul 2009 om 09:24
Laraatje2008
Datum: Zondag, 12 Jul 2009, 11:46 | Bericht # 80
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja, dat had ik al gezien en bedankt voor je advies. Als het goed is, kun je deze dieren binnenkort zien in de dierentuin Aussie, waar ik nog steeds onderweg naar toe ben!! Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Ja, dat had ik al gezien en bedankt voor je advies. Als het goed is, kun je deze dieren binnenkort zien in de dierentuin Aussie, waar ik nog steeds onderweg naar toe ben!! Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 12 Jul 2009 om 11:46