Datum: Donderdag, 19 Aug 2010, 19:24 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Hoe kan je namen veranderen als het een engelse download is (of gewoon buitenlands) Want dan staat er niks ik bedoel dat dan meteen de goede naam van het dier er staat voorbeeld ik heb een engelse allosaurus gedownload maar de naam staat er niet bij hoe kan je dat dan doen dat er dan wel allosaurus bij staat?
Datum: Donderdag, 19 Aug 2010, 21:22 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 124 Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
noem me maar gewoon je ik ben 12 nouja open het bestandje dat je wil veranderen als het goed is staat daar een map die heet lang open die daar staat een map 1033 verander die naam in 1043 en klaar ben je
kevin
Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
-In de zt2 map, waar al je downloads in zitten, staat er een z2f-file(in jouw geval, de Allosaurus) -Je gebruikt WinZip of WinRar om dit bestand te openen -Daar zie je een heleboel folders, en ook een genaamd:Lang -Je klikt daarop, en daar zie je een (paar) folders -Verander een van de folders van naam in 1043(Je moet deze niet opendoen),en doe het bestand weer dicht. -Start zoo tycoon 2 op en dan heb je de (engelse,duitse,...) naam, die in jouw geval hetzelfde is als de nederlandse. Ik hoop dat ik je geholpen heb
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Dit werkt goed, maar is het ook mogelijk om de namen te vertalen. Dus dat ik de naam van bijv. clouded leopard kan veranderen in nevelpanter. ( dit laatste was een voorbeeld.)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ik denk niet dat dit mogelijk is, want dan moet je het bestand helemaal opnieuw coderen(denk ik toch, ik ben geen designer), en dat is moeilijk voor niet-designers. Mooie bump, trouwens (sarcastisch) Banner+Avatar made by McCamel