ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Nog enkele nieuwe ideeën Aziatische wilde hond Bengaalse tijgerkat Bajkalrob En nu ook de planten Japanse Esdoorn Chinees lantaarnplantje Olifantsgras
Ik hoop dat ik snel nieuwe dieren weet te bedenken, en niet vergeten dat jullie zelf ook ideeën kunnen plaatsen. Ik weet niet of het dit weekend lukt om South America nog te plaatsen, maar ik weet ook niet of we er al aan toe zijn.
Verzorger
De meeste uitbreidingen hebben 20 dieren, dus het is wel zo leuk dat deze dat ook heeft, maar als het echt niet lukt, doen we minder, en gaan we verder met Zuid Amerika. Anders heb ik nog genoeg extra ideeën.
Added (25 Okt 2010, 09:15) --------------------------------------------- Nog wat planten die volgens mij nieuw zijn, de Dawn Redwood Rododendron Ik weet nog even geen nieuwe dieren.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
ik weet nog wel wat dieren axishert sambar vietnamees sikahert rode casarca (gans) streepkopgans witnek kraanvogel kropgazelle wandereo(baardaap) ik hoop dat ik hiermee een beetje heb geholpen
Verzorger
Sommige van deze dieren zijn er al, maar ik zal even een lijst maken met de dieren tot nu toe. In elk geval bedankt. Axishert Sambar Vietnamees Sikahert Rode Casarca Streepkopgans Witnek Kraanvogel Kropgazelle Wandereo Brillangoer Neusaap Tibetaanse Makaak Zwijnshert Lierhert Indische wolf laponderaap Sumatrahoen Aziatische wilde hond Bengaalse tijgerkat Bajkalrob Nog een dier en we zijn klaar al zijn een paar dieren al gemaakt. Hier alle planten Japanse Esdoorn Chinees lantaarnplantje Dawn Redwood Rododendron En misschien nog enkele ideeën voor nieuwe objecten. Indonesisch Thema Japans Thema Indisch Thema Terrarium met Netpythons
Verzorger
Ik weet het... Nog wel wat nieuwe dieren, Maleisische Reuzenrivierschildpad Sri Lanka Panter Goudjakhals
Lijst tot nu toe, zonder Sambar: Axishert Vietnamees Sikahert Rode Casarca Streepkopgans Witnek Kraanvogel Kropgazelle Wandereo Brillangoer Neusaap Tibetaanse Makaak Zwijnshert Lierhert Indische wolf laponderaap Sumatrahoen Aziatische wilde hond Bengaalse tijgerkat Bajkalrob Maleisische Reuzenrivierschildpad Sri Lanka Panter Goudjakhals Hier alle planten:
Japanse Esdoorn Chinees lantaarnplantje Dawn Redwood Rododendron Ik had nog wat ideeën, maar ik heb het briefje niet hier, die ligt bij mijn vader. En misschien nog enkele ideeën voor nieuwe objecten. Japans Thema Indisch Thema Terrarium met Netpythons