ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Ik heb een probleem. IK heb heel goede ideeën vind ik zelf, maar ik weet niet hoe ik downloads kan maken. Misschien een idee voor Topdesigners zonder ideeën, is hier mijn eerste: De uitbreiding Azian Life of in NL Aziatisch Leven met de dieren Aziatische Waterbuffel Aziatische Wilde Ezel Banteng Beermarter Brillangoer Fazant Indische Antilope Indische Neushoorn Kraagbeer Muskushert Neusaap Nevelpanter Onechte Gaviaal Pater-Davidshert Saiga Siamang Tibetaanse Makaak Wasbeerhond Wilde Jak Wilde Kameel
en nog enkele objecten en het Indonesisch/Japanse Thema
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
het is misschien een goed idee, ik zal het eens in het gesprek gooien bij de ZTOD (zoo tycoon online desingers, een nieuwe desingersgroep, nog niet echt bekend) maar we zijn ondertussen bezig met een beren pack en een veranderingen pack, dus zelfs als we ermee instemmen kan het even duren. en aangezien julien (julmuis) weg is en onze enige skinner is, zal het dus nog even gerekt worden. maar het worden dan inderdaad alleen drie apen, zoals tigerman al zei.
het is misschien een goed idee, ik zal het eens in het gesprek gooien bij de ZTOD (zoo tycoon online desingers, een nieuwe desingersgroep, nog niet echt bekend)
Als jullie downloads uitkomen, kan je mij dan de naam van de site sturen waar ze op staan?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
ok, maar je moet te veel eisen stellen, we hebben namelijk niemand die goed is in meshen. ze zullen dus allemaal een beetje lijken op dieren die al in het spel zitten.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Geeft niet, trouwens ik heb hier nog wat aziatische dieren die volgens mij nog niet gemaakt zijn: hertzwijn zwijnshert lierhert indische wolf laponderaap watervaraan sumatrahoen Ik heb nog meer dieren, maar ik kan er even niet op komen, trouwens als je zelf ideeën hebt voor deze uitbreiding, kun je ze hier ook opzetten. Ik zal proberen 20 nieuwe aziatische dieren te krijgen.