Download opsturen
Dierentuiner
Datum: Zaterdag, 09 Okt 2010, 10:23 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
Ik heb wat nieuws bedacht in dit topic kan je naar download's vragen. Bijv. wie wil mij de voliere van snowleo sturen (en dan zet je je email adres erbij of je zegt erbij dat je je email adres geeft via pb) en dan kan iemand hem opsturen. Het is heel gemakkelijk en ik begin wel: Dit is mijn lijstje met downloads die ik allemaal wil - Maleise tapir - Zwarte (Basin) muren - Zuidelijke hoornraaf - Kleine gevlekte kiwi - Fuut - Ayamura regenboogvis - Papegaai duiker
Dit was mijn lijstje ik hoop da iemand ze heeft en stuurt dit is mijn email alexander.blok@planet.nl
Bericht veranderd door: Dierentuiner - Zaterdag, 09 Okt 2010, 21:28
Bericht Ik heb wat nieuws bedacht in dit topic kan je naar download's vragen. Bijv. wie wil mij de voliere van snowleo sturen (en dan zet je je email adres erbij of je zegt erbij dat je je email adres geeft via pb) en dan kan iemand hem opsturen. Het is heel gemakkelijk en ik begin wel: Dit is mijn lijstje met downloads die ik allemaal wil - Maleise tapir - Zwarte (Basin) muren - Zuidelijke hoornraaf - Kleine gevlekte kiwi - Fuut - Ayamura regenboogvis - Papegaai duiker
Dit was mijn lijstje ik hoop da iemand ze heeft en stuurt dit is mijn email alexander.blok@planet.nl
Bericht getypt door - Dierentuiner Toegevoegd op 09 Okt 2010 om 10:23
Lucoshi
Datum: Zaterdag, 09 Okt 2010, 10:34 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Horeca Medewerker
Ik niet het spijt me Wie kan mij de Voliére van Snowleo sturen? Lucoshi10@hotmail.com
Bericht Ik niet het spijt me Wie kan mij de Voliére van Snowleo sturen? Lucoshi10@hotmail.com
Bericht getypt door - Lucoshi Toegevoegd op 09 Okt 2010 om 10:34
caspar1995
Datum: Zaterdag, 09 Okt 2010, 10:48 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
voor mij ook nog een kandidaad voor de zuidelijke hoornraaf hotmail per PM
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht veranderd door: caspar1995 - Zaterdag, 09 Okt 2010, 10:48
Bericht voor mij ook nog een kandidaad voor de zuidelijke hoornraaf hotmail per PM
Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 09 Okt 2010 om 10:48
Terdo
Datum: Zaterdag, 09 Okt 2010, 18:08 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
7
Curator
@ Dierentuiner , Ik heb je de green terror en waterhoen gestuurd Ook zitten de fuut, de papegaaiduiker en de kiwi erbij maar ik weet niet zeker of die het doen... Zoniet heb ik er een link erbij gezet waar je ze kan downloaden
Always look on the bright side of life!
Bericht @ Dierentuiner , Ik heb je de green terror en waterhoen gestuurd Ook zitten de fuut, de papegaaiduiker en de kiwi erbij maar ik weet niet zeker of die het doen... Zoniet heb ik er een link erbij gezet waar je ze kan downloaden
Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 09 Okt 2010 om 18:08
Carolus
Datum: Zaterdag, 13 Nov 2010, 14:19 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik zou graag willen: - Draak
xD
Bericht Ik zou graag willen: - Draak
xD
Bericht getypt door - Carolus Toegevoegd op 13 Nov 2010 om 14:19
tjalf
Datum: Zaterdag, 13 Nov 2010, 18:04 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Verzorger
Kan iemand mij de alleen dieren ingang van Snowleo toesturen. E-mail: tjalf@upcmail.nl
Bericht Kan iemand mij de alleen dieren ingang van Snowleo toesturen. E-mail: tjalf@upcmail.nl
Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 13 Nov 2010 om 18:04
caspar1995
Datum: Zaterdag, 13 Nov 2010, 18:25 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
die staat gewoon op zijn site hoor ;-)
Bericht die staat gewoon op zijn site hoor ;-) Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 13 Nov 2010 om 18:25
lonniepony
Datum: Zondag, 14 Nov 2010, 09:21 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Kan iemand mij de Haupteingangs-Patch van Snowleo toesturen? Hij staat op zijn site, maar de link doet het niet meer.. O, en de Bewegwijzeringsborden van Sophie. Die staan op zootycoon.nl, maar hij staat al een hele tijd als foutief gerapporteerd, waardoor ik ze niet kan downloaden.. Alvast bedankt! Mijn e-mail is lonnekeg1994@live.nl
Bericht veranderd door: lonniepony - Zondag, 14 Nov 2010, 09:38
Bericht Kan iemand mij de Haupteingangs-Patch van Snowleo toesturen? Hij staat op zijn site, maar de link doet het niet meer.. O, en de Bewegwijzeringsborden van Sophie. Die staan op zootycoon.nl, maar hij staat al een hele tijd als foutief gerapporteerd, waardoor ik ze niet kan downloaden.. Alvast bedankt! Mijn e-mail is lonnekeg1994@live.nl
Bericht getypt door - lonniepony Toegevoegd op 14 Nov 2010 om 09:21
tjalf
Datum: Zondag, 14 Nov 2010, 19:17 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Verzorger
Kan iemand mij ook de bewegwijzeringsborden sturen. Ik heb hetzelfde probleem.
Bericht Kan iemand mij ook de bewegwijzeringsborden sturen. Ik heb hetzelfde probleem. Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 14 Nov 2010 om 19:17
caspar1995
Datum: Zondag, 14 Nov 2010, 20:10 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
kan iemand mij het teperated forest foliage van ZD (of sophie) suren? die wil ik echt heeel graag!
Bericht kan iemand mij het teperated forest foliage van ZD (of sophie) suren? die wil ik echt heeel graag! Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 14 Nov 2010 om 20:10