ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 1 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik heb nu al een tijdje zoo tycoon 2 ultieme collectie maar ik zie hier nu plaatjes van dieren die er helemaal niet bij zitten. zoals een plaatje van een walvis en van allemaal soorten kleine vissen.
XD dat zijn downloads, dat zijn dieren die mensen zelf hebben gemaakt ze zijn op vele Sites te vinden, ook hier op dit Forum. Je kan ze downloaden en in je spel zetten, dan heb je ze
Op deze Site zijn alle Downloads in een Self-Installer, maar als je een .z2f bestand krijgt, dan moet je hem in deze map zetten:
C:\Program Files\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2
En als je een .zip Bestand krijgt, kan je hem openen met Winrar (of Winzip) en hem dan in de Zoo Tycoon 2 map zetten
Bij je profiel en als je iets gepost hebt staat er onder je avatar berichten.
Maar ga nu niet ineens als een gek posten want dan gaan mensen aan je irriteren en kan je geblokt worden. Let ook op bumpen (dus dat je niet ergens post waar al maanden niets gepost is)
Het is voor nieuwe leden sowieso aan te raden de regels even door te lezen. Je spam-rapport (onderste getalletje in het rijtje met o.a. je berichten) op 0% houden blijft namelijk toch een mooie prestatie die je het helaas steeds minder ziet tegenwoordig. Forget the crew... Follow the rules!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Ik heb er zelf ook problemen mee, trouwens voor meer downloads, links van deze site staan ergens drie links naar andere sites, met downloads, en daar onder bij alle links staan nog veel meer sites, downloads genoeg