ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 28 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
hallo, welkom op mijn topic. ik vraag me eigenlijk al een tijdje af hoe je dowloads zou kunnen maken. ik heb al redelijk veel iedeën en ik zou deze graag willen waar maken. weet jij soms waar en hoe ik dit kan doen? alvast bedankt.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
skinnen, is de dieren een skin geven meshen is het modelleren van de dieren en coderen is allemaal codes geven om je dier de juiste animaties te geven, enz. Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Even duidelijkere uitleg: Skinnen: dieren hun kleur geven, je kunt de vorm niet veranderen Meshen: dieren de vorm geven Coderen: hiermee kan je het gedrag en zo veranderen. Dit is alles wat niet met het uiterlijk van het dier te maken heeft. Er zijn verschillende sites waar hulp duidelijk uitgelegd wordt waaronder: Zt2 designing centre er zijn nog genoeg andere, op zt.nl staat nederlandse uitleg. Het is alleen wel even zoeken. Ik zal proberen hier een link neer te zetten.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 24 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Meschien kan je wat met zootycoon desinging center op zootycoon.nl staat er geloof ik ook een handleiding voor dieren. Maar natuurlijk moet je eerst weten van coderen, meshen en skinnen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
Coderen: hiermee kan je het gedrag en zo veranderen. Dit is alles wat niet met het uiterlijk van het dier te maken heeft.
heel even ter informatie, ik ben codeur, je kan met coderen het leefgebied, de bio en de grootte enzo aanpassen, maar onder coderen hoort ook de zoopedia informatie toevoegen