ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 76 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik heb laatst de ingangverwijderingshack gedownload en geinstaleerd. Nu is het probleem dat als ik de ingang verwijder er geen mensen meer binnen komen. Er zijn dieren in het park dus in principe zouden er mensen moeten komen.
Moet ik iets van een kassa plaatsen ofzo? en zo ja, waar kan ik die ergens vinden want ik kan niks vinden bij de gebouwen/aankleding of waar dan ook. Of doe ik iets anders verkeerd? Help!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
welke ingang verwijder hack heb je gedownload? er zijn er namelijk meerdere
als je de ingang verwijderd komen er gewoon geen mensen naar je park, de ingangverwijderhack van snowleo heeft daarom plaatsbare ingangen, die heb je dus waarschijnlijk niet en ik heb het probleem zelf ook eens gehad en er is niks aan te doen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Op ABC is ook een topic van Snowleo van 97 pagina's lang. Daar staat hij tussen, maar het is wel even zoeken.
Als je hem download komt de nieuwe ingang achter aan de lijst met gebouwen te staan. Plaats die op de plaats van de oude ingang, en er komen weer bezoekers binnen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Nee, dat moet je niet plaatsen, je moet een soort van plat ding op de grond met 'zoo' erop neerleggen, alleen dan komen er bezoekers. Banner+Avatar made by McCamel
Datum: Woensdag, 24 Nov 2010, 15:16 | Bericht # 10
tigerman
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Wat zijn zelfstudies? Ik heb er namelijk nog nooit van gehoord. En trouwens, zo boordevol bugs zit hij ook niet, ik gebruik hem al superlang en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Banner+Avatar made by McCamel