ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
eindelijk, eindelijk, is er een mooi gordeldiertje gamaakt, en dat nog wel door AD!! ik vind het persoonlijk echt een van de leuskste dingen die ze ooit hebben gemaakt! wat vinden jullie ervan?
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
1
Curator
ik hoop dat als ie in ZTAOzit, ik ga er natuurlijk vanuit dat is daar in komt, dat ik hem héél snel van de adoptie lijst kan nemen, want ik neem aan dat ie héél gewilt is, dus zo snel als er 2 mensen hem hebben zal er wel een verbond voor worden afgesloten , dsu je moet er vast snel bij zijn!
Datum: Donderdag, 25 Nov 2010, 12:39 | Bericht # 7
eagleeye
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 32 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik vond het ook erg leuk dat dat er nu komt. eindelijk eens een keer een gordeldier dat echt realistisch is. ik vind het ook erg leuk dat AD dat nu gaat maken.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Quote van mij zelf, als dat mag, ik weet het namelijk niet helemaal zeker:
Volgens mij komt er ook een manenwolf bij, dat zou nog mooier zijn.
Ik weet het nu zeker. Je kunt hem al zien op AD en hij is echt waar super mooi. Ik kan niet wachten tot hij uitkomt. Hij is heel realistisch, en lijkt ook veel op de echte manenwolf.
Bericht veranderd door: tjalf - Woensdag, 01 Dec 2010, 17:44
Datum: Woensdag, 01 Dec 2010, 21:55 | Bericht # 10
caspar1995
1
Curator
Ik heb het ook niet zo met nieuwe nipjes behalve dan het Ice pack biome van zeta designes omdat tundra helemaal niet ijs is. Maar als AD een nieuwe biome maakt zou ik dat dan wel weer vet vinden want dan is hij vast heel realistiche en mooi!!