ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
hmm volgensmij is het niet heel moeilijk, want als je iets van zt2 download komt zo mediafire balk met daarin een blauwe link daar moet je op klikken en de rest snap je dan wel.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
neej, kijk jij zoekt nu OP mediafire, je moet gewoon een download zoeken op een site zoals Zeta designes. je drukt dan op downlaod, en je krijgt automatiche een link, dan staat aan de rechterkant ''druk hier om de download te starten'' en hij download, zo makkelijk is dat!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 9 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik ga altijd via een andere site (bijvoorbeeld een site waar je dingen kan downloaden) naar mediafire want bij mij als ik bijvoorbeeld op een site op downloaden klik komt mediafire in beeld en dan klik je op downloaden. bij mij staat er dan openen en niet zoeken. misschien kan je hem ook opslaan? ik heb er niet veel verstand van maar misschien kan het wel bij mij lukt gwn openen... (of ik zie de verkeerde site voor me )
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
@ ZooZa, Dat zoeken heeft volgens mij gewoon niets met Mediafire te maken, dat ligt hem gewoon aan de computer. Als je dan klikt op downloaden en dan staat er Zoeken, Opslaan of Annuleren.
Datum: Zaterdag, 05 Feb 2011, 12:51 | Bericht # 10
bchubie
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 9 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
oh umh.. kan je dan nog kiezen bijvoorbeeld dat er staat op het web zoeken, opslaan en anuleren? want als er alleen op het webzoeken staat dan weet ik het ook niet.. dat heb ik ooit ook bij een ander spel gehad dat er op het web zoeken stond en toen heb ik het gwn niet gedownload.