Datum: Donderdag, 17 Feb 2011, 16:26 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 23 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Hallo, Ik ben op een probleem gestuit toen ik de ingang verwijderde. Ik bouwde enkele kassa's en zette de zootegel vooraan de zoo neer. Nu heb ik een dier geplaatst, een parelhagedis om te zorgen dat er bezoekers komen. Maar helaas komen ze niet. Weet iemand hoe dit komt?
Datum: Donderdag, 17 Feb 2011, 17:18 | Bericht # 2
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
naja, ik durf een gok te wagen, de parelhagedis is een gedownload dier, het kan zijn dat sommige gedownloade dieren niet werken om bezoekers te trekken, dan missen ze een bestandje waardoor je reputatie omhoog gaat, maar ik weet wel best weinig van computers, ik had een keer zo'n gelijksoortig probleem en toen dacht ik dat het hierdoor kwam, maar ik weet het dus niet zeker, als ik jou was zou ik gewoon ff wachten tot ramond reageert die weet het meeste van computers hier
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 37 Prijzenkast:
2
Parkeerhulp
Als je de ingang hebt verwijderd moet je deze toch vervangen voor een nieuwe ingang om te zorgen dat er weer bezoekers komen? Dus geen zelfgebouwde, maar een officiële ingang. -Jardín Zoológico Centelles- -Samsonvale Zoo- -Trade Center-
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 13 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Het klinkt mischien een beetje dom maar ik had ook zo'n probleem en ik had een hok gemaakt. Die niet aan het pad vast zat en toen maakte ik een hok aan het pad en er kwamen weer meer mensen. En het waren de zebra en de leeuw dus normale zt2 dieren.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 23 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Het ligt inderdaad of het downloads zijn of niet, heb ik ontdekt(of het is juist zo dat alle dieren vóór dat je de hack gedownload hebt wel werken voor bezoekers, zo is het namelijk ook met de ruimte hack, die werkt niet bij dieren die je na de hack hebt gedownload) Bezoekers komen sowieso bij de standaard zt2 dieren.
Bij mij heb ik dus inmiddels 'het mysterie' ontrafeld'.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 59 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik kan je uitleggen hoe je die zootegel moet gebruiken, door eerst een zelfgemaakte ingang te bouwen en daarna de zootegel neerleggen http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png