Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Ingangsverwijderingshack & zootegel
ZooHyena
Datum: Donderdag, 17 Feb 2011, 16:26 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Stagiaire

Hallo,
Ik ben op een probleem gestuit toen ik de ingang verwijderde. Ik bouwde enkele kassa's en zette de zootegel vooraan de zoo neer. Nu heb ik een dier geplaatst, een parelhagedis om te zorgen dat er bezoekers komen. Maar helaas komen ze niet. Weet iemand hoe dit komt?

Met vriendelijke groet,
ZooHyena ;)

BerichtHallo,
Ik ben op een probleem gestuit toen ik de ingang verwijderde. Ik bouwde enkele kassa's en zette de zootegel vooraan de zoo neer. Nu heb ik een dier geplaatst, een parelhagedis om te zorgen dat er bezoekers komen. Maar helaas komen ze niet. Weet iemand hoe dit komt?

Met vriendelijke groet,
ZooHyena ;)

Bericht getypt door - ZooHyena
Toegevoegd op 17 Feb 2011 om 16:26
caspar1995
Datum: Donderdag, 17 Feb 2011, 17:18 | Bericht # 2   
caspar1995 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

Curator

naja, ik durf een gok te wagen, de parelhagedis is een gedownload dier, het kan zijn dat sommige gedownloade dieren niet werken om bezoekers te trekken, dan missen ze een bestandje waardoor je reputatie omhoog gaat, maar ik weet wel best weinig van computers, ik had een keer zo'n gelijksoortig probleem en toen dacht ik dat het hierdoor kwam, maar ik weet het dus niet zeker, als ik jou was zou ik gewoon ff wachten tot ramond reageert ;) die weet het meeste van computers hier :D

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Berichtnaja, ik durf een gok te wagen, de parelhagedis is een gedownload dier, het kan zijn dat sommige gedownloade dieren niet werken om bezoekers te trekken, dan missen ze een bestandje waardoor je reputatie omhoog gaat, maar ik weet wel best weinig van computers, ik had een keer zo'n gelijksoortig probleem en toen dacht ik dat het hierdoor kwam, maar ik weet het dus niet zeker, als ik jou was zou ik gewoon ff wachten tot ramond reageert ;) die weet het meeste van computers hier :D

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 17 Feb 2011 om 17:18
Astrid
Datum: Vrijdag, 18 Feb 2011, 13:11 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

Parkeerhulp

Als je de ingang hebt verwijderd moet je deze toch vervangen voor een nieuwe ingang om te zorgen dat er weer bezoekers komen? Dus geen zelfgebouwde, maar een officiële ingang.

-Jardín Zoológico Centelles-
-Samsonvale Zoo-
-Trade Center-
BerichtAls je de ingang hebt verwijderd moet je deze toch vervangen voor een nieuwe ingang om te zorgen dat er weer bezoekers komen? Dus geen zelfgebouwde, maar een officiële ingang.

Bericht getypt door - Astrid
Toegevoegd op 18 Feb 2011 om 13:11
ZooHyena
Datum: Zaterdag, 19 Feb 2011, 16:44 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

Stagiaire

Nou ik heb wel eens zoo's gezien waar dit wél werkte namelijk..

BerichtNou ik heb wel eens zoo's gezien waar dit wél werkte namelijk..

Toegevoegd op 19 Feb 2011 om 16:44
Dierenpark
Datum: Zaterdag, 19 Feb 2011, 17:30 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

Oud Crew-lid
Kassa Medewerker

de tegel werkt inderdaad ik heb hem ook.

alleen ik weet niet of die met gedownloade dieren ook bezoekers laat binnenkomen
of het kan aan het dier zelf liggen

Berichtde tegel werkt inderdaad ik heb hem ook.

alleen ik weet niet of die met gedownloade dieren ook bezoekers laat binnenkomen
of het kan aan het dier zelf liggen

Bericht getypt door - Dierenpark
Toegevoegd op 19 Feb 2011 om 17:30
ruben
Datum: Zaterdag, 09 Apr 2011, 13:52 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

het is een fout in de download

bij mij is het ook zo

Berichthet is een fout in de download

bij mij is het ook zo

Bericht getypt door - ruben
Toegevoegd op 09 Apr 2011 om 13:52
daan891
Datum: Zaterdag, 09 Apr 2011, 14:07 | Bericht # 7   
daan891 
ZTSF Gegevens

Stagiaire

Het klinkt mischien een beetje dom maar ik had ook zo'n probleem en ik had een hok gemaakt.
Die niet aan het pad vast zat en toen maakte ik een hok aan het pad en er kwamen weer meer mensen.
En het waren de zebra en de leeuw dus normale zt2 dieren.
BerichtHet klinkt mischien een beetje dom maar ik had ook zo'n probleem en ik had een hok gemaakt.
Die niet aan het pad vast zat en toen maakte ik een hok aan het pad en er kwamen weer meer mensen.
En het waren de zebra en de leeuw dus normale zt2 dieren.

Bericht getypt door - daan891
Toegevoegd op 09 Apr 2011 om 14:07
ZooHyena
Datum: Zondag, 10 Apr 2011, 10:33 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

Stagiaire

Het ligt inderdaad of het downloads zijn of niet, heb ik ontdekt(of het is juist zo dat alle dieren vóór dat je de hack gedownload hebt wel werken voor bezoekers, zo is het namelijk ook met de ruimte hack, die werkt niet bij dieren die je na de hack hebt gedownload)
Bezoekers komen sowieso bij de standaard zt2 dieren.

Bij mij heb ik dus inmiddels 'het mysterie' ontrafeld'.

BerichtHet ligt inderdaad of het downloads zijn of niet, heb ik ontdekt(of het is juist zo dat alle dieren vóór dat je de hack gedownload hebt wel werken voor bezoekers, zo is het namelijk ook met de ruimte hack, die werkt niet bij dieren die je na de hack hebt gedownload)
Bezoekers komen sowieso bij de standaard zt2 dieren.

Bij mij heb ik dus inmiddels 'het mysterie' ontrafeld'.

Toegevoegd op 10 Apr 2011 om 10:33
robje
Datum: Dinsdag, 03 Mei 2011, 20:02 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

ik kan je uitleggen hoe je die zootegel moet gebruiken, door eerst een zelfgemaakte ingang te bouwen en daarna de zootegel neerleggen

http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png
Berichtik kan je uitleggen hoe je die zootegel moet gebruiken, door eerst een zelfgemaakte ingang te bouwen en daarna de zootegel neerleggen

Bericht getypt door - robje
Toegevoegd op 03 Mei 2011 om 20:02
kaikaikai
Datum: Maandag, 09 Mei 2011, 23:51 | Bericht # 10   
kaikaikai 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

Ik wil al een tijdje ook zelf een ingang maken maar weet niet waar ik het kan vinden,
kan iemand mij helpen?
BerichtIk wil al een tijdje ook zelf een ingang maken maar weet niet waar ik het kan vinden,
kan iemand mij helpen?

Bericht getypt door - kaikaikai
Toegevoegd op 09 Mei 2011 om 23:51
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Hosted by uCoz