Snowleo's site
kevinotje
Datum: Vrijdag, 01 Jul 2011, 00:06 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Hallo, Ik zal me eerst eens voorstellen. Ik ben Kevin, ik ben 21 jaar oud en sinds kort interesseer ik me voor het bouwen van dierentuinen. Zodoende ben ik ook op deze en veel andere zoo tycoon 2 sites beland. Ik heb een vraag: Als ik op de website van snowleo ben, en probeer in het downloadgedeelte te komen via de link "downloads", krijg ik een foutmelding. Ben ik daar de enige in of heeft dat een reden? Groetjes, Kevin
Bericht Hallo, Ik zal me eerst eens voorstellen. Ik ben Kevin, ik ben 21 jaar oud en sinds kort interesseer ik me voor het bouwen van dierentuinen. Zodoende ben ik ook op deze en veel andere zoo tycoon 2 sites beland. Ik heb een vraag: Als ik op de website van snowleo ben, en probeer in het downloadgedeelte te komen via de link "downloads", krijg ik een foutmelding. Ben ik daar de enige in of heeft dat een reden? Groetjes, Kevin Bericht getypt door - kevinotje Toegevoegd op 01 Jul 2011 om 00:06
thomvonder
Datum: Vrijdag, 01 Jul 2011, 10:46 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Ja dat heb ik ook altijd, probeer deze link eens http://snowleos-zoo-equipment.de/site/downloads.htm via die link kom ik er wel altijd Op zijn site staan trouwens maar een paar dingen, in zijn topic op ZTABC staat de rest (o.a wat gave hekken, rotsen) voor de precieze links naar die dingen moet je even in het Waar kan ik de download vinden topic zijn http://www.zootycoonabc.de/include....es=2430
kevinotje
Datum: Vrijdag, 01 Jul 2011, 14:58 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Thom, bedankt voor je antwoord. Dat op de site van snowleo had ik al gevonden, ik dacht alleen dat die paar dingen nooit het enige kon zijn. En dat topic wat je zei zal ik even doorspitten.
Bericht Thom, bedankt voor je antwoord. Dat op de site van snowleo had ik al gevonden, ik dacht alleen dat die paar dingen nooit het enige kon zijn. En dat topic wat je zei zal ik even doorspitten. Bericht getypt door - kevinotje Toegevoegd op 01 Jul 2011 om 14:58
zooman538
Datum: Vrijdag, 08 Jul 2011, 22:46 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Does snowleo have other downloads than the ones on his site?
Bericht Does snowleo have other downloads than the ones on his site? Bericht getypt door - zooman538 Toegevoegd op 08 Jul 2011 om 22:46
Red_daredevil3
Datum: Donderdag, 14 Jul 2011, 17:08 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
it seems to have a low activity now
Bericht it seems to have a low activity now Bericht getypt door - Red_daredevil3 Toegevoegd op 14 Jul 2011 om 17:08
belgas
Datum: Donderdag, 14 Jul 2011, 20:32 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Dat gebeurt mij ook!
Bericht Dat gebeurt mij ook! Bericht getypt door - belgas Toegevoegd op 14 Jul 2011 om 20:32
Hombi
Datum: Zondag, 24 Jul 2011, 12:00 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Snowleo has made many other download too, but at the moment you can't get them.
Bericht Snowleo has made many other download too, but at the moment you can't get them. Bericht getypt door - Hombi Toegevoegd op 24 Jul 2011 om 12:00
tjalf
Datum: Zondag, 24 Jul 2011, 12:13 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Verzorger
Zoals Thomvonder al zei, die staan in zijn topic op ZTABC. Ook staan er een paar op Northern Skies.
Bericht Zoals Thomvonder al zei, die staan in zijn topic op ZTABC. Ook staan er een paar op Northern Skies. Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 24 Jul 2011 om 12:13
krieke668
Datum: Dinsdag, 26 Jul 2011, 21:18 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
4
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6
Curator
bij mij werken zelfs de downloads waar ik aankan niet ik krijg altijd een bericht dat dat er een onverwachtte fout is opgetrede ik hoop maar dat ze dit snel kunnen oplossen
Bericht bij mij werken zelfs de downloads waar ik aankan niet ik krijg altijd een bericht dat dat er een onverwachtte fout is opgetrede ik hoop maar dat ze dit snel kunnen oplossen Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 26 Jul 2011 om 21:18