ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Het is bij Zeta-designs zo, dat je de download opslaat als bestand, vervolgens uit mijn documenten versleept naar de map zootycoon 2. Tenminste, zo wekt het altijd bij mij. Ik denk dat je de downloads zo wel in je spel krijgt. En dat is wel de moeite waard. (ik heb zo'n beetje elke download van ZD)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
je moet de downloads met zekerheid opslaan, anders onthoudt de pc de downloads niet... (sorry dat had ik er nog niet bij vertelt doordat ik met chrome werk en dan vraagt ie dat niet) doe "opslaan !ALS!" en kies dan bij onder jou account 'download'(een map met een blauwe pijl naar beneden)
dan kom je weer op het vorige uit...(mijn vorige bericht)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 80 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
maar ik vind die map van download niet bi jzootycoon en als ik self instal doen van deze site gaat die wel naar die map en maakt het uit welk icoontje er bij de Zeta-Designs staat? want dat is bij mij veranderd
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
de map downloads heeft niets met zootycoon te maken!!! het staat gewoon bij jou gebruiker gewoon zoeken naar die map onder jou account...
Added (27 Nov 2011, 18:01) --------------------------------------------- een beetje uitleg... [img=http://www1.picturepush.com/photo....os.png] als je download (pak even chrome) dan krijg je dit toch!?
dat is het gene dat ik heel de tijd bedoel de map met de rits met daarin een papier pak de map met de rits (me daarin het papier) en plak het in e map van zt2 zo easy is't
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 80 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
ja maar die map met rits krigj ik maar als ik daarin ga kijken krijg ik raar icoontje van papiertje met zootycoon2 icoon op van men vorige versie maar je moet nisk emt dat bestand doen gewoon in die map zetten? .
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Als het goed is, dan hoor je het icoontje met zoo tycoon 2 erop te kunnen kopiëren naar de zoo tycoon map. Wat voor software heb jij eigenlijk? Bij windows vista moet het anders dan bij windows 7. groetjes Quinten
ik heb een vraag als je 25 bericten hebt kan je dan bij de exlusive downloads op deze site of niet een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER